"Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі Талапкер ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Талапкер отдела образования по  Целиноградскому району управления образования Акмолинской области"

"Орыс тілі-достық тілі" сыныптан тыс іс-шара, 4 "Ж" сыныбы, Омарова А.С.

4 "Ж" сыныбында өткізілген "Орыс тілі-достық тілі" сыныптан тыс іс-шарасы

Мақсаты: орыс тілінің сұлулығы мен байлығын, оның әр адамның өміріндегі маңыздылығын көрсету; орыс тіліне танымдық қызығушылықты, шығармашылық және зияткерлік қабілеттерін, тапқырлығын, тапқырлығын дамыту; басты нәрсені бөліп көрсете білу, өз ойын қисынды жеткізе білу қабілетін қалыптастыру; мәдениетті, камарадия сезімін, өзара көмек, жауапкершілік, қарсыласқа құрмет сезімін тәрбиелеу.

Басқа пәндермен байланыс: әдебиет, Қазақ тілі, ағылшын тілі, музыка.

"Орыс тілін білу-әлемге көзіңді ашу... Орыс ғылымы мен мәдениеті әлемді түсінудің кілті болып табылады және оны алу біздің халқымыздың өмірін әлдеқайда жеңілдетеді ". Абай.

- Сәлеметсіздер ме, қымбатты балалар! Бүгін бізде ерекше сабақ бар. Бүгін біз орыс тіліне саяхат жасап, "Громатеев"турнирін өткіземіз.

- Қыздар мен ұлдарымыздың сауатты екенін көрейік. Оларға турнир ұйымдастырамыз. Ал бұл үшін бізге командалар керек.

Біздің турнир 6 турдан тұрады. Әр дұрыс жауап үшін сіз 5 ұпай аласыз. Ең көп ұпай жинаған Команда жеңімпаз және орыс тілінің білгірі болып табылады. Сонымен, біз бастаймыз.

Турлар:

1. Полиглоттар

2. Сергіту сәті.

3.Фонетикалық.

4. Артық кім?

5. Синонимдерді біріктіріңіз.

6. "Фразеологиялық

Қырғыз жазушысы Шыңғыс Айтматов айтқандай " қазіргі адамзат қоғамы үнемі байланыста. Мұндай жағдайда әр адам бірнеше тілді білуі керек". Иә, қазақ, орыс, ағылшын тілдерінің үштұғырлығы-заман талабы.

1тур- " полиглоттар»

Командалар жұмбақтарды, жұмбақтарды үш тілде: орыс, қазақ және ағылшын тілдерінде біледі. Әр дұрыс болжанған сөз үшін 1 ұпай беріледі.

1. Мектеп сөмкесінде сен қалай оқитыныңды айтып жатамын (Күнделік - күнделік-diary)

2. Ақ, қар емес , тәтті, бал емес. (Қант-қант-қант)

3. Су сияқты сұйық, қар сияқты АҚ, барлық балалар жақсы көреді. (Сүт-сүт-сүт)

4.Шатырдың астында төрт аяғы, ал төбесінде сорпа мен қасық бар. (Үстел-үстел-кесте)

5. Сөреде жатқанда, менің адал досым үнсіз,

Бірақ егер сіз оған қарасаңыз, ол кенеттен сөйлейді. ( Кітап-кітап-кітап)

6. Олар оны ұрады, бірақ ол жыламайды, тек жоғары, жоғары секіреді. (Доп-доп-доп)

7. Ағады, ағады, жоқ вытечет, қашады, қашады, жоқ выбежит. (Өзен – өзен-river)

8. Жүгіруде барды тақтаны иә аяқтары. (Шаңғы-шанағы-ski)

9. Онда тор, онда ата-аналары шақырылды. Оларға жазыңыз

Аласың сен суретін салып, называюсь мен ...... (Дәптер-дәптер-copybook)

10. Егер сіз оған жұмыс берсеңіз - қарындаш бекер жұмыс істеді . (Өшіргіш-өшіргіш-rubber)

2 тур-жаттығу.

Сіз мақал-мәтелдерді жақсы білетініңізге сенімдімін. Мен мақалдың басталуын оқып, команда жалғастыруы керек.

1. Сіз не себесіз,...(мысалы, орасын).

2. Оқу қиын - (ұрыста оңай).

3. Оқыту жарық - (қараңғылық емес).

4. Іс аяқталды - (батыл жүріңіз).

3 тур — фонетикалық.

Бірінші тапсырма - "мен әліпбиді білемін". Бірнеше минут ішінде қатысушылар суретке мұқият қарап, әріптердің орналасуын есте сақтайды. Содан кейін бір минут ішінде қатысушылар тез, дауыстап алфавиттік ретпен оқиды. Кім жылдам?

Сөздер: вагон, тырнақ,өрік,атасы,көбелек,орындық, дәптер.ине, жылан, алма.

4тур-артық кім?

Әр жолдан артық сөз табыңыз. Неліктен 4 сөз артық?

Жаз, келу, кету, ұшу.

Төгілу, Шығанақ, толқын, ұйқышылдық.

Асхана, мереке, ғасыр, үстел.

Көліктерін жылытуға, горевать, қорларын, жанып тұрады.

5 тур-синонимдерді біріктіріңіз.

1.Ит 1. Жолы

2.Қайғы 2. Боран

3.Жол 3. Машина

4.Жалған 4. Жалын

5.Армия 5.Пес

6.От 6.Өтірік

7.Боран 7. Әскер

8.Автокөлік 8. Қайғы

​6 тур- "Фразеологиялық »
Жетіспейтін сөзді қосыңыз-жануардың атауы.

Аш ... (қасқыр)
Қорқақ сияқты ... (қоян)
Сияқты ... (кірпі)
Сияқты ... (күркетауық)
Қалай сөйлесу...(магни)

Түлкі сияқты айлакер)
Сау сияқты ... (бұқа)
Қалай ... (уж)
Ол сияқты ... (балық)
Есек сияқты қыңыр)

Қорытынды. Қорытынды шығару және командаларды марапаттау

Кез келген тіл өзінше ұлы-баға жетпес мұра.

Сондықтан әлемдегі ең қымбат өз тіліңізді қорғаңыз.

Жаңартылған күні: 08.12.2020 23:33
Құрылған күні: 08.12.2020 23:50

Біз әлеуметтік желіде

Ата-аналар үшін...

Ұйымдар тізімі
Текст