"Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі Талапкер ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Талапкер отдела образования по  Целиноградскому району управления образования Акмолинской области"

7-ші сыныптар арасында "Сыбайлас жемқорлық - қоғам дерті" тақырыбында дөңгелек үстел өтті.

   Күні:20.04.2021 ж          Сыныбы: 7 Ғ, Б,Д            Мұғалім: Жолаушина Г.Г.    

Мектеп:Талапкер ауылының жалпы орта білім беретін мектебі

Сабақтыңтақырыбы:

Сыбайлас жемқорлық - қоғам дерті

Сабақтын мақсаты:

 

Оқушылардың сыбайлас жемқорлық туралы білімдерін тереңдету, Заң алдындағы жауапкершілікті арттыру, ұйымшылдық пен тәртіптіліктің тиімді жолдарын таба білуге баулу, саяси сауаттылыққа баулу;

Оқушылардың  өз құқықтарын қорғай білуге үйрету; 

Оқушылардыңпатриоттықтәрбиеге баулу.

Бағалау критерийі

 

 

Пәнаралық байланыс:

Көрнекілігі:

Нақыл сөздер

Слайд, видео

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Мұғалімәрекеті

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі.

5 мин

Сабақ барысы:

Ұйымдастыру.

Сәлемдесу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтын ортасы

20 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сен білесің бе? Ойыны

1.Жемқорлық деген не?

2.Құқық бұзушылықтың түрлері?

3.Қылмыс неге көп?

«Сыбайлас-жемқорлық” деген “параға сатып алу”, “пара” ретінде, "corruptio" деген латын сөзін алып, анықтауға мүмкіндік береді. Рим құқығында сондай-ақ "corrumpire" түсінік болған, ол жалпы сөзбен айтқанда “сындыру, бүлдіру, бұзу, зақымдау, жалғандау, параға сатып алу” деген түсінік берген де, құқыққа қарсы іс-әрекетті білдірген. Орыс тілінің түсіндірме сөздігі сыбайлас-жемқорлықты пара беріп сатып алу, лауазымды адамдардың, саяси қайраткерлердің сатқындығы ретінде сипаттайды. 
ҚР “Сыбайлас-жемқорлықпен күрес туралы” Заңы сыбайлас-жемқорлыққа келесідей анықтама береді. Ол: “...мемлекеттік міндеттерді орындайтын адамдар, сондай-ақ соларға теңелген адамдар, өздерінің лауазымды құзыреттерін және онымен байланысты мүмкіншілікті немесе өз құзыреттерін басқаша пайдаланып мүліктік пайда алу үшін заңмен қарастырылмаған мүліктік жайлылықты және артықшылықты қабылдау, сондай-ақ жеке және заңды тұлғалармен аталмыш жайлылықты және артықшылықты оларға заңсыз беруге осы адамдарды парамен сатып алу”.

1. Заңнын қандай түрлерін  білесіңдер?

2. Ата Заң қай жылы қабылданды?

3.Құқы қорғау органдарын ата?

4.Сыбайлас жемқорлық сөзінің мағынасы неде?

Видеороликтер көрсету

«Жемқорлық және біз»

Сұрақ:

  • Сіздер көрсетілген бейнежазбадан не ой түйіндейсіздер?

Не үшін алдымызға мақсат қойып, оған жетуге талпыну керек?

 

Слайд арқылы мәлімет беру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 5мин

Рефлексия:

Кері байланыс: «Стикерлер»

Оқушылар стикерлерге жеке ойларын жазады:

  • Мен нені үйрендім?
  • Маған не қызықты болды?
  • Маған не түсініксіз болып көрінді?

Менің келесі сабақта нені білгім келеді?

Қорытынды:

 Балалар біз сіздермен ойлана отырып бірлескен түрде ынтымақтастықта жұмыс жасадық. Бір –бірімізге  сенім білдіріп, биік жетістікке жетеміз деп ойлаймын. Бүгінгі  таңдағы елімізде болып жатқан түрлі құқық бұзудың жолдарына тосқауыл болу сендердің өз еріктерің, шешілмейтін мәселе болмайды, әр мәселеде шешім бар, сондықтан әр қадамдарыңды ойланып жсайды деп сенеміз. Болашақ өмірлерің өз қолдарыңда.

 

 

Үй тапсырмасы

2 мин.

Сыбайлас жемқорлық-қоғам дертітақырыбы бойынша шағын әңгіме жазу.

 

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңартылған күні: 21.04.2021 12:39
Құрылған күні: 21.04.2021 12:39

Біз әлеуметтік желіде

Ата-аналар үшін...

Ұйымдар тізімі
Текст