"Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі Талапкер ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Талапкер отдела образования по  Целиноградскому району управления образования Акмолинской области"

Есептеуіш техниканың даму тарихы (синхронды сабақ)

Ұзақ мерзімді жоспардың тақырыбы: Есептеуіш техниканың даму тарихы (синхронды сабақ)

Мектеп: №3 Талапкер орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Какенова Шолпан Чаймуратовна

Сынып: 6

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Мазмұны

   

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.1.1.1 –есептеу техникасының дамуының тарихы мен перспективасы жөнінде әңгімелеу

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Жинақтау

Сабақтың мақсаты

  • Есептеуі техникасының даму тарихын біледі;
  • Заманауи компьютерлердің негізгі даму кезеңдерін біледі

Бағалау критерийі

  • Ең алғашқы есептеу құрылғыларын атайды;
  • Компьютердің даму буындарын айтады;
  • Есептеу машиналарының даму кезеңдеріне байланысты кестені толтырады.

Тілдік мақсаттар

 

Есептеуіш техника

Вычислительная техника

Computer engineering

Есептеуіш техникасының дамуында маңызды рөл атқарған қандай тұлғаларды білесіңдер?

Компьютердің даму буындары неше кезеңнен тұрады?

Біздің қолданыстағы компьютерлер қай буынға жатады?

Құндылықтарға баулу

Тарихтың мәдениет пен тілдің біртұтастығы

Пәнаралық байланыс

Тарих, география

Алдыңғы білім

Интернетке тәуелділіктің проблемаларын талқылай алады

       

 

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Сұрақты тап» әдісі.

Берілген анықтамаға сәйкес сұрақ құрастыр.

Қандай сұрақтар қоюға болады?

Мақсаты: Өткен тақырыпты еске түсіреді, білімдерін тұжырымдайды.

 

 

 

Қалыптастырушы бағалау. Сөз тіркестері арқылы бағалау: Жарайсын! , Керемет!, Жақсы сұрақ! Сұрақ орнымен қойылған! ...


 

Топқа бөлу. Рет сандары бойынша топқа бөлу.

Мақсаты: Топпен жұмыс жасауға, ұйымшылдыққа, бірінің – бірі ойын тыңдауға үйрету.


 

Қалыптастырушы бағалауды қолдану бойынша пән мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін арттыру. Әдістемелік құрал, Алматы, 2016, 51 – 18б

Сабақтың ортасы

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

«Мұғалім шолуы» әдісі.

Мақсаты: білім алушының тақырып бойынша түсінігін жинақтайды, тапсырмаларды қолдана отырып, тақырыпқа шолу жасау.


 

«Тақырыптық түйінді сөздер»

Бүгінгі тақырыпқа келтірілген сөздердің қайсысы жатады?

Оқушыны шатастыру үшін тақырыпқа қатысы бар сөздерді оған қатысы жоқ сөздермен араластырып орналастырыңдар. Осы сөздердің арасынан оқушылар негізгі сөздер таңдап алады.

Қалыптастырушы бағалау. Уәждеу.

 

«ПСМТ (позиция, себеп, мысал, талқылау)» әдісі.

Оқушылар өз топтарының төңірегінде берілген тапсырманы бірігіп орындайды.

П : оқушылар zoom платформасында, OnlineMektep тапсырмаларын орындауда бір бірінің ойын жалғастырады.

С : Тапсырма мәресіне жеткесін, топ ішінде өзара тексеру жұмыстары жүргізіледі. Әр топ мүшесі жұмыс барысында орындаған әрекеттерін түсіндіреді, сұрақтар қояды

М: Тапсырманы орындау басқа жолдарын көрсетіп немесе атап береді. Мысал келтіреді.

Т: Жұмыс нәтижесін талқылайды. Қателерді анықтайды. Түзету жолдарын қарастырады.


 

Тұлғаларды сәйкестендіру.

Әр топқа 2 сұрақтан беріледі


 

Критериалды бағалау

Критерийлер

Дескриптор

Тұлғаларды  біледі;

  • Тұлғаларды біледі - 1;
  • Сәйкестікті орындайды  - 1.

Тұлғалардың есептеу техникасына қосқан үдесін айтады ;

  • Есептеу машинасын құрастырған адам - 1;
  • Ең алғашқы программист - 1;
  • Заманауи ЭЕМ принципин ұйымдастырушыны атайды – 1
  • Кеңес одағынан шыққан ЭЕМ құрастырушысын атайды-1


 

Кері байланыс «Сұхбаттасу»

Мақсаты: Сабақта алған мәліметтерді анықтау.

Оқушылар жұптасады және бір біріне анықтаушы сұрақтарды жалғастыра отырып қояды:

• Яғни Сіздің айтуыңызша, ең алғашқы есептеу құралдары қашан пайда болған ...?

• Егер мен дұрыс түсінсем, онда ЭЕМ даму буындары нешеге бөлінеді ...?

• Мен қателесуім мүмкін, дегенмен, менің ойымша Сіз ЭЕМ даму буындарының 5-ші буыны бар дедіңіз, оларға не жатады?


 


 

Сергіту сәті.


 


 


 

https://onlinemektep.org/control/courses/list/22772


 

Оқыту мен оқытудың белсенді әдістері.Астана, 2013,279 – 6 б.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

 

Бейнеролик «А теперь все дружно встали!»


 

 


 

Сабақтың соңы

3 мин

Кері байланыс «Аяқталмаған сөйлемдер әдісі». Оқушылар Whatsapp жазады,

Күшті жағы: сабақта ұнаған сәттер

Әлсіз жағы: тапсырмаларды орындау барысында тиімді жолдарын білмеу.

Мүмкіндіктер: тәжірибесінің қалыптасуы, жинақталуы, басқа оқушылармен бөлісуі

Қауіптер: қажеттілікте қанағаттандырылмады


 

Үй тапсырмасы. Есептеуіш техникасының даму тарихына байланысты кесте толтыру

https://cf.ppt-online.org/files/slide<iframe title=  

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


 

Топпен жұмыс жасауға, ұйымшылдыққа, бірінін – бірі ойын тыңдауға үйретуді көздей отырып топтық жұмыс түрлерін жоспарладым.Сабақ барысында оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру үшін алдыңғы білімді нақтылауда «Сұрақты тап» әдісін, «ПСМТ» әдісін сабақта ұсынылған ақпаратты түсіну үшін пайдаланамын.Деңгейлік жұмыс тапсырмаларын оқушылар игеру қабілеттеріне қарай орындайды, білімдерін көрсетеді. Жалпы түсінікті «мұғалім шолуы» әдісін пайдаланып тұжырымдаймын. «Тақтадағы граффити» әдісін қолдану кезінде Қабілетті оқушыларға тақырып бойынша өздерінің ойларын, идеяларын және ұсыныстарын жазу ұсынылады. Осы әдісті қолдану арқылы оқушылардың ойлау, шешім қабылдау, проблемаларды шешу дағдылары қалыптасады .

Уәждеу. Әр білім алушыға жеке тұлға ретінде сөз тіркестер арқылы бағалаймын (Жарайсын! , Керемет!, Жақсы сұрақ! Сұрақ орнымен қойылған! ... )

Формативті  бағалау. Сабақ барысында оқушының орындаған жұмыстарын жинаған ұпайлар санына байланысты жетондар беремін.

https://ust.kz/materials/docx/image/2019/january/d06/1546790203_html_de00c20b98064f27.jpg
 

Қауіпсіздік техникасының ережелерін сақтай отырып, тапсырмаларды орындау. Сергіту жаттығуларын тиімді жасайды. Көз жаттығуларын орындайды.

Сабақ бойынша рефлексия

 

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

 
 

Жалпы бағалау

 

 

 

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

 

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

 

 

2:

 

 

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

           

 

Жаңартылған күні: 12.10.2020 11:03
Құрылған күні: 12.10.2020 11:29

Біз әлеуметтік желіде

Ата-аналар үшін...

Ұйымдар тізімі
Текст