"Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі Талапкер ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Талапкер отдела образования по  Целиноградскому району управления образования Акмолинской области"

Ашық сабақ "Үшбұрыштың орта сызығы" мұғалім: Байжұма С., сынып: 8 "Г"

Сабақ №

Мектеп: Талапкер ауылы ЖОББМ

Күні: 14.10.21

Мұғалімнің аты-жөні: Байж9ма Сербол

Сынып: 8 Г

Қатысқан оқушы саны:25

Қатыспаған оқушы саны:

Сабақтың тақырыбы

Үшбұрыштың орта сызығы

Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары

8.1.1.12 Үшбұрыштың орта сызығының қасиетін дәлелдеу және қолдану

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: Үшбұрыштың орта сызығының қасиетін дәлелдейді және қолданады.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

7минут

Ұйымдастырусәті

«Бір  қадам алға...  »  әдісі  бойынша  сұрақтар  қою  арқылы   оқушылардың  зейінін  сабаққа шоғырландыру.

1.Үшбұрыш  қабырғаларына  қарай  неше  түрге  бөлінеді?

2.Тік  бұрышты  үшбұрыш  тең  бүйірлі  үшбұрыш  болуы  мүмкін бе?

3.Үшбұрыштың  неше  медианасы бар?

4 .Үшбұрыштың  периметрі  неге  тең?

5.Кесіндінің  ортасын  қалай  табамыз?

Үш  топқа бөлу:Үш  түрлі   түсті   түрлері  беріледі :  тең  бүйірлі   үшбұрыш,  тең  қабырғалы ,   үшбұрыш  әртүрлі  қабырғалы  үшбұрыш ,  таңдаған  түрлі  түсті  үшбұрыштар  арқылы  үш  топқа  бөлінеді.

«Ширату  жатттығулары»  әдісі арқылы  оқушылар   алдыңғы   білімімен  бүгінгі  сабақты  ұштастырып  оқу   мақсатын   ашады. Әр топ  өзіне  берілген  үшбұрыштармен  жұмыс  жасайды.

  1. Үшбұрыштың  қабырғаларының  ортасы  болатын  нүктені   тауып,  оны  қосыңдар.
  2.   Үшбұрыштың орта сызығы деп  қандай  кесіндіні  айта  аламыз.
  3. Берілген  үшбұрыштың  қабырғалары мен  орта  сызығын  өлшеп  алындар.
  4. Не  байқадыңыз?Қандай  қасиеті  туындайды?

Үшбұрыштың қандай  түрі  болмасын  оның  орта  сызығы  анықтамасы   ортақ  бола  ма?

Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы

орындайды

 

 

 Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау  жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады..

Картинки по запросу смайлик  для детей

 

Слайд, интербелсенді тақта

 

 

 

 

Үштүрлі  түсті  үшбұрышты  қағаз қиындылары

 

Негізгі бөлім

8 минут

Сабақ эпиграфы: «Ақыл ойды ретке келтіретіні үшін, математиканы оқу керек »

1. Есептің шарты бойынша өррнекті құрастыр

a) Бөлмеде 4 шамшырақ ілініп тұр. Әрбір шамшырақта а шам бар. Бөлмеде неше шам бар?

b) Ағасы  b жаста, ал оның қарындасы одан 8 жас кіші. Ағасы мен қарындасының жалпы жасы неше?

c) 19 және а сандарының көбейтіндісі және b мен c сандарының бөліндісінің айырмасы;

d)  a мен b сандарының бөліндісі, және с мен 12 сандарының айырмасының көбейтіндісі;

 

 

 

 

 

«Жарайсың!»

 

 

Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер

Оқулықпен жұмыс

25минут

Bilimland ақпараттық ресурс арқылы тақырыпты, оқу мақсатын ашатын бейнебаян көрсетіледі. Оқушылар«Түртіп алу» стратегиясы бойынша өзіне қажетті мәліметті, ақпаратты жазып алады.

Теорема 1. Үшбұрыштың орта сызығы үшбұрыштың үшінші қабырғасына  параллель және оның жартысына тең.

 (Ж,Т)1-  тапсырма :«Ойлан  тап » әдісі бойынша тапсырма беріледі.

Қалыптасатын дағды: ақпаратты басқарады, бірлескен жұмыс, ойлау, шешім қабылдау, креативтілік.

Тең бүйірлі АВС үшбұрышының АВ және ВС қабырғалары тең. ЕD орта сызығы АС қабырғасына, ал DҒ орта сызығы АВ қабырғасына параллель. ВЕD және DҒС үшбұрыштарының тең екенін дәлелдеңдер.

 

 

 «Неліктен» сұрақтар әдісі. Мұғалім меноқушыарасында кері байланыс орнайды.

(Т)2- тапсырма:«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі бойынша

мәтінмен жұмыс (оқушыларға оқулықтағы мәтін бөліп беріледі, мәтінді оқып топ ішінде талқылайды, постер жасап тақтаға шығарады)

Қалыптасатын дағды:ақпаратты басқарады, бірлескен жұмыс, ойлау, шешім қабылдау,проблеманы шешеді, креативтілік.

АВС үшбұрышы берілген. Е – АС қабырғасының ортасы, Ғ – Вс қабырғасының ортасы. АВ=12 дм болса, үшбұрышының ЕҒ орта сызығын тап.

C

 

 

 (Ж,Т)3- тапсырма: «БФЕ» белсенді әдіс арқылы оқушылар ақпаратты басқарады, бірлескен жұмыс, ойлау, шешім қабылдау, проблеманы шешеді, креативтілік.

Тұмар-халқымыздың ұғымында киелі мағынаға ие болған құнды дүние.Сан ықылым заман бұрын алысқа сапар шеккенде,соғыс жорықтарына аттанғанда бабаларымыз мал терісінен үшбұрыш етіп тігілген қалташыққа туған жердің топырағын толтырып алып шыққан .Соны тұмар деп атаған.Туған жерге деген шексіз құрметтің,перзенттік парыздың белгісі болса керек.Осы бойтұмардың ауырлық центрін тап.Бойтұмар тең қабырғалы үшбұрыш. Қабырғалары 4 см.

 

 

Дескриптор:

  • есептің берілгеніне байланысты шартын құрады;
  • шарты бойынша сызбасын сызады;
  • үшбұрыштың орта сызығының қасиеті бойынша үшбұрыштардың тең екенін дәлелдейді

 

 

 

 

Дескриптор:

1. Есептің берілгеніне байланысты шартын құрады;

2. Есептің шарты бойынша сызбасын сызады

3. Үшбұрыштың орта сызығын табады

 

 

Дескриптор:

1. есептің мәтінімен танысады

2.Есептің шартын жазады

3.Сызба жұмысын орындайды;

4. Медиананың қиылысу нүктесін табады;

5. Есептің жауабын анықтайды

 

 

 

 

 

 

ҚБ:«Жұлдызша» әдісі бойынша бағаланады. Дұрыс жауап – үлкен жұлдызша, маңызды емес қатесі бар – орташа жұлдызша, қатесі бар – кішкене жұлдызша.

 

 

ҚБ:«Бағдаршам»оқушылардың өздерінің қаншалықты түсінгенін көрсетудің жылдам тәсілі. Оқушыларға қызыл, сары және жасыл түсті карточкалар беріледі.

 

Үлестірмелі қағаздар

Соңы

5минут

Сабақты бекіту Рефлексия

Үйгетапсырма: №

Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау.

 

 

Кері байланыс

Оқушыларға «Жетістік баспалдағы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.

Картинки по запросу жетістік баспалдағы

 

«Жетістік баспалдағы» кері байланыс парағы таратылады.

«Жетістік баспалда

ғы»

Кері байланыс парағы.

Жаңартылған күні: 19.10.2021 18:59
Құрылған күні: 19.10.2021 18:59

Біз әлеуметтік желіде

Ата-аналар үшін...

Ұйымдар тізімі
Текст