"Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі Талапкер ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Талапкер отдела образования по  Целиноградскому району управления образования Акмолинской области"

Жас мамандарға арналған "Оқытудың жаңа тәсілдері мен әдістерін қолдану арқылы орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында оқу іс-әрекетін ынталандыру" тақырыбындағы Мастер-класс. Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Манабаева Г. А.

2020-2021 оқу жылының 24 ақпанында Талапкер ауылының жалпы білім беретін орта мектебінде жас мамандар үшін "Оқытудың жаңа тәсілдері мен әдістерін қолдану арқылы орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында оқу іс-әрекетін ынталандыру" тақырыбында мастер-класс өткізілді.

Мақсаты: мұғалімнің орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында оқытудың белсенді және интерактивті формалары мен әдістерін саналы түрде таңдауына ықпал ету.

Міндеттері: 1. Педагогтердің шығармашылық әлеуетін қолдану бойынша кәсіби қарым-қатынас, өзін-өзі іске асыру және өсуді ынталандыру үшін жағдайлар жасау;

2. Мастер-класс қатысушыларының өзара белсенді іс-қимылы үшін жағдайлар жасау;

3. Оның тиімділігін анықтау үшін сабақтың рефлексиясын ұйымдастырыңыз.

Күтілетін нәтиже:

Өзінің педагогикалық қызметінде әріптестерінің өз сабақтарында жұмыстың жаңа түрлері мен әдістерін қолдану бойынша жұмыс тәжірибесін қолдануы.

Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Иманбалина Гульнар Кыздарбековна сабақты психологиялық "интеллектуалды жаттығу" минутынан бастады. Сабаққа қатысушылар қойылған сұраққа өз пікірлерін білдірді: "мотивация дегеніміз не?»

Гүлнар Қыздарбекқызы практикада қолданатын түрлі тәсілдерді көрсетті, мысалы, "мәзір", "ассоциативті бұта", "ПОПС - формула", "Синквейн", "мұғалімнің Актерлік шеберлігі", оқытушы екі өлең оқыды. Сабаққа қатысушылар Гүлнар Қыздарбекқызының сөзін қызығушылықпен тыңдады, өйткені мұғалім өз тәжірибесінен сабақ берудің барлық сүйікті әдістерімен бөлісті.Сабақтың әр кезеңіне назар аударылды: сабақтың басталуы маңызды кезең, бірақ сабақтың негізгі бөлігі және қорытынды кезең, онда мұғалім әдетте сабақта не тиімді болғанын, не жоқ екенін сұрайды, өткенді қорытындылайды және материалды одан әрі тәуелсіз және тереңірек зерттеуге итермелейді.

"Педагогикалық шеберхана" технологиясының ерекшеліктерімен орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі Манабаева Гульжихан Аменовна таныстырды. Бұл әдіс бойынша ол бірінші жыл жұмыс істемейді. "Көркем әдебиеттегі махаббат тақырыбы"тақырыбында практикалық жұмыс жүргізілді. Сабаққа қатысушылар А.С. Пушкиннің "керемет сәт есімде", "мен сізді жақсы көрдім", М. Цветаеваның"кеше көзіме қарадым", А. и. Куприннің "сирень бұтасы", "Анар білезігі"шығармаларын талдады. Шығармаларды талдау барысында қатысушылар әртүрлі шығармаларда осы ұлы сезімнің жан-жақтылығы қалай көрсетілгенін байқады.

"Педагогикалық шеберхана" технологиясының мақсаты қалыптасқан стереотипке жаңа көзқарасты қалыптастыру болып табылады. Сабаққа қатысушылар махаббат өзінің жан-жақты сезімімен ең үлкен сыйлық екенін атап өтті.

Сабақтың мақсатына қол жеткізілді: жас педагогтар пікір алмасты,пікірталастарға қатысты, өздерінің әдістемелік жинақтарымен бөлісті.

Жаңартылған күні: 25.02.2021 18:33
Құрылған күні: 25.02.2021 18:33

Біз әлеуметтік желіде

Ата-аналар үшін...

Ұйымдар тізімі
Текст