Сабақтың басы
10 минут
|
Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу.
Топқа бөлу және жаңа сабақты меңгеруге дайындау.
1 топ-Қысым
2 топ-Аудан
3 топ-Күш
Үйге берілген тапсырманы: «Ыстық орындық» әдісі арқылы орындау. Әр топтан бір оқушыны таңдап ыстық орындыққа отыр деп қарастырамыз, отырған оқушыларға сұрақтарға тез жауап беру керек:
- Зат құрылымының молекулалық теориясының үш қағидасы қалай тұжырымдалады?
- Диффузия деп қандай құбылысты айтады? Не себепті диффузия туындайды және оның пайдасы мен зияны қандай?
- Заттың сұйық күйіне тән қасиеттері қандай?
- Заттың газ күйіне тән қасиеттері қандай?
- Молекула деп нені түсінеміз?
- Сұйықтар мен газдар қасиеттерінің айырмашылығы неде?
- Қатты денелер сұйықтардан қандай қасиеттерімен ерекшеленеді?
- Атом деп нені түсінеміз?
|
Ыстық орындыққа отырған оқушылар сұрақтарға тез жауап береді.
|
Дескриптор:
- Заттың құрылысын біледі
- Әр заттың күйінде диффузияның өтуін түсіндіреді.
-МКТ-ның үш қағидасын біледі.
|
Оқулық, пән дәптерлері,
Слайд, ДК экран
|
Сабақтың ортасы
20 минут
|
Жаңа тақырыпты игеру
Түсіну. «Болжау» стратегиясы Аю орманда серуендеп жүріп,байқамай тышқанның аяғын басып кетеді. Ұялған аю сыпайы түрде тышқанға «Сен де менің аяғымды бассаң болады» деп жауап берді. Қалай ойлайсыңдар нәтижесі бірдей болады ма?
Белгіленуі: р
Өлшем бірлігі: [Па]
Формуласы:
Қысым дегеніміз не?
Қысым ол күштің қандайда бір ауданға түсірген әсерінен болады.
Қысым неге байланысты болады?
Қысым сол беттік ауданға әсер етіп тұрған күшке байланысты болады.
Түсірілген күш көп болса қысым да көп болады. Ал түсірілген күш аз болса керсіне қысымда аз болады.
Қысым күш түсіріліп тұрған ауданға байланысты болады.
Күш түсірілген беттің ауданы аз болса, қысымы көп болады.
Ал керсінше ауданы көп болса ,қысымы аз болады.
Сонда қысым күшке тура пропорционал болса, беттік ауданға кері пропорционал болады.
Тапсырма -1 «Суреттер сөйлейді»
әдісі
Қолдану.Топтық жұмыс
Әр топқа сурет беріледі.
Тапсырма-2 «Шапшаңдық сайысы» - (I)жеке жұмыс. Әр топқа есептер таратылады. Дайын оқушылар тақтаға шығып есеп шығарады.
1 Есеп. Массасы 5,4 т трактордың әр табанының ауданы 0,75 Шынжырларына түсіретін қысымы.
2 Есеп. 100 ауданға 50 Н күш әрекет етеді. Қысымды анықтаңдар.
3 Есеп. Қар үстінде тұрған шаңғышының салмағы 780 Н. Оның әр шаңғысының ұзындығы 1,95 м, ал ені 6 см. Шаңғышының қар бетіне түсіретін қысымын табыңдар.
Тапсырма-3:
«Шығу парағы» әдісі.
Оқушыларға кесте беріледі. Кестедегі тапсырманы орындау керек.
№
|
Оқушының аты-жөні:
|
1
|
Қысым дегеніміз не?
|
|
2
|
Қысымның формуласын жаз?
Қысымның өлшем бірлігі?
|
|
3
|
Қысымның формуласын пайдаланып қандай формулалар жазуға болады?
|
|
4
|
Қысымды білу біздің күнделікті тұрмыста маңызы қандай?
|
|
|
Жаңа тақырыпты ашу үшін сурет көрсетіледі. Оқушылар суретке қарап ойларын айта алады
Суретте не белгіленгеннің түсіндіре алуы керек
Оқушыларға үлестірмелі қағаздар беріледі. Орында отырып дәптерге есептер шығарылады
Оқушы кестені толтырады.
|
Дескриптор
-Қатты денелердегі қысымды түсінеді.
-Формуласымен, өлшем бірлігімен танысады.
Дескриптор
-Қысымға байланысты суретті түсіндіре алады.
Дескриптор
- ХБЖ аударады.
-Формуланың дұрыс жазады.
-Шаманы дұрыс есептейді
-Физикалық шаманың формуласын дұрыс түрлендіре алады.
Дескриптор:
-Қысымның күнделікті тұрмыста маңыздылығын түсінеді
|
1.Компьютер
2.Интерактивті тақта
3.Тақырыптық сурет.
А3 форматта сурет
Деңгейлік тапсырмалар
Кесте
|
Сабақтың соңы.
10мин
Рефлекция
Бағалау
Үй тапсырмасы
|
Бекіту.
Күнделікті өзін – өзі бағамдау нысаны әдісі арқылы рефлекция жасау
Сабақтан алған әсерлері мен бөлісу үшін «Еркін микрафон» айдары.
Сабақ соңында әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша жалпы баллдық жүйемен бағалау
§23 оқу, 4,1-жаттығу №3
|
|
Жалпы бағалау критерийлер бойынша 10 балл
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Ыстық орындық» тәсілі арқылы үй жұмысын еске түсіргіземін. Жаңа сабақты «Болжау» стратегиясы арқылы сурет көрсетіп жаңа тақырыпты ашамын. Оқушыларға «шапшаңдық сайысы» әдісі арқылы қысымға сұрақтар қойып жауап аламын және «шығу парағы» оқушыларды жан – жақты ойлауға жетелейді. Сабақ соңында «Еркін микрафон» арқылы сабақты қорытындылап, оқушыларды бағалаймын.
|
Дескриптор әдісі арқылы бағаланды.
|
Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады.
|