Мектеп: №3 Талапкер орта мектебі |
||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: Ата-баба мұрасын құрметтейміз |
||||||||||||||||||||
Күні:27. 11 .2019ж |
Бастауыш сынып мұғалімі: Калиева С.А. Музыка пәнінің мұғалімі: Шағыров Б.Қ
|
|||||||||||||||||||
Сынып 4» Б» |
Қатысқандар саны |
Қатыспағандар саны
|
||||||||||||||||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
|
4.2.2.1 шығарманы қайта құруға, интерпретациялауға және бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру 2.3 Шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды анықтау |
|||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: |
Ата-бабадан қалған мәдени мұраны жаңарту,үнемі құрметтеу.Өмірде қолдана білуге үйрету.
|
|||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже) |
Өз ойын, сезімін, көзқарасын білдіре отырып пікір білдіреді. Оқушылардың оқу сауаттылығын арттыруға, дұрыс оқу сауаттылығын қалыптастыруға, сөйлеу мәдениетін, шығармашылық қабілеттерін дамытуға,ұлттық құндылықтарды сақтауға мән беріледі. |
|||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Тілдік дағдылар.Терминология. Сөз тіркестері: Әдеби мұра Әдеби көркем сөздер Халық ауыз әдебиеті Даналар нақылы Асыл сөз Шешендік
|
|||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Адамгершілік, еңбекқорлық. |
|||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Музыка, көркем еңбек |
|||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім |
3- бөлім 1 және 2- бөлімде меңгерген білімі мен қабілетіне негізделеді. Бұған дейін оқушылар көркем әдеби және фантастикалық мәтіндермен біршама таныс. Оқылым түрлерін практикалық тұрғыда меңгеру дағдысы қалыптасқан. Жазылым дағдысы және жазу мәдениетін жетілдіру жұмыстары бірін-бірі толықтырып, жүйеге келтірілген.
|
|||||||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
Басталуы
3 мин 3мин 2мин 2мин |
Сабақты бастамас бұрын топтармен танысып алайық. 1. Ұлттық саз аспап тобы 2. Зергерлік бұйым тобы. 3. Халық әні тобы. 4.Психологиялық сәт 5.Көрме ұйымдастыру 6.Домбыра шерту( Қ.Б Бас бармақ) Видио ролик көрсету III.Сөз құрау тақырып ашу
Сабақ тақырыбын ашуға арналған сөз
(Ата –баба мұрасын құрметтеу)
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Қ.Б .
|
АКТ Видио ролик
|
||||||||||||||||||
Ортасы
2мин
5мин
5мин
10мин
3мин |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.
Ермек Өтетілеуұлы (1938-2006) – ақын, аудармашы. Бұрынғы Ақмола (қазіргі Нұр-Сұлтан) қаласында дүниеге келген. Балалардың сүйікті ақыны өз өлеңінде: – Балаларға жазамын деп жырлаған екен.
I.Оқулықпен жұмыс Оқушыларға оқыту II.Өлең мазмұны (қобыз,домбыра,сөзсайыс,жеті ата,мұра. III.Қобызға түсінік беру (қобыз тарту)Қ.Б Бас бармақ .Т. Ж 1. Ұлттық саз аспап тобы ( Ермексаздан аспап жасау) 2. Зергерлік бұйым тобы. (Сақина, сырға жасау) 3. Халық әні тобы. (Бірігіп ән айту) Дискриптер 1 зат 1 бал
Қ.Б (Шапалақ арқылы) Тапсырманы орындаған оқушыларды мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
IV.Сандық ойыны (Сандықша ішіндегі сөздерге түсінік беру.Мұра,Мирас,Айтыс,Қобыз,Күй) Дискриптер Қ.Б Бас бармақ Сұрақ-жауап 1.Қандай саз аспаптарын білесіңдер? 2.Зергерлік бұйымдарды ата? 3.Қандай халық әнін білесіңдер? Дискриптер Қ.Б шапалақ арқылы
. |
Акт пайдалану |
||||||||||||||||||
Аяқталуы 5мин |
Қорытынды. Ермек Өтетілеуұлының әнін орындау Рефлексия: Рухани жаңғыру.Кері байланыс жазу Қ.Б Үйге тапсырма: Шежіре жеті ата жаттау Сабақты қорытындысы: Ермек Өтетілеуұлының Ән імен аяқтау |
|
||||||||||||||||||