"Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі Талапкер ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Талапкер отдела образования по  Целиноградскому району управления образования Акмолинской области"

Есеп

Мемлекеттік көрсетілген қызметтер бойынша 2021 жылғы арналған есеп

«Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі Талапкер ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ

Заңды мекен – жайы: М.Әуезов 23

2021 жылы мектеп 361 қызмет көрсетті;

Электрондық нұсқада көрсетілген қызметтер саны - 361 ;

Қағаз түрінде көрсетілген қызметтер саны – 0 ;

Білім беру саласындағы барлық мемлекеттік қызметтер тегін көрсетіледі.

Білім беру саласында сұранысқа е мемлекеттік қызметтер:

  1. «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдары арасында балаларды ауыстыру үшін құжаттарды қабылдау» 1 сынып - 227;
  2. «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау» 2-11 сынып – 124;
  3. «Денсаулық жағдайына байланысты ұзақ уақыт бойы бастауыш, орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына бара алмайтын үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыруға құжаттарды қабылдау» - 2;
  4. «Негізгі орта, жалпы орта білім туралы құжаттардың түпнұсқаларын беру» - 2;
  5. «Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген білім беру ұйымдары тұлғаларының біліктілік санаттарын қабылдау туралы аттестаттау үшін құжаттарды қабылдау, мектепке дейінгі тәрбие, оқыту, бастапқы даярлау бағдарламаларын жүзеге асыру» - 6.

Көрсетілген қызметті алушылар үшін барлық қажетті ақпарат ресми интернет ресурста орналастырылған http://sc0001.celinograd.aqmoedu.kz/

Мектепте ақпараттық стендтерде мемлекеттік көрсетілген қызметтердің стандарттары мен ережелері орналастырылған. Өзіне – өзі қызмет көрсету бұрыштары жұмыс істейді.

Қазіргі уақытта заңға тәуелді құқықтық актілердің жобаларын жария талқылау ашық нормативтік құқықтық актілердің интернет порталында жүзеге асырылады. 3) мемлекеттік қызметтер көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндіру жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбат және басқалар). 2021 жылы Талапкер ауылының жалпы білім беретін мектебі БАҚ және әлеуметтік желілерде 15 __ мақала жарияланды, 3___ дөңгелек үстел өткізілді. Ай сайынғы негізде БАҚ, қызмет көрсетушілердің интернет – ресурстары арқылы мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы халықты ақпараттандыру бойынша жұмыс жүргізіледі.

2020 жылы 721 қызмет көрсетілді

 "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетілген қызметтер саны - 355;

электрондық нұсқада көрсетілген мемлекеттік қызметтер саны 366;

қағаз түрінде көрсетілген мемлекеттік қызметтер саны-366.

       

3. Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі қызмет. 1) Мемлекеттік         қызметтер көрсету процестерін оңтайландыру және автоматтандыру нәтижелері.

Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін төмендету және Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру мақсатында мектеп бірыңғай ақпараттық жүйеде жұмыс істейді Аkmola.kz. жүйеде 2 автоматтандырылған мемлекеттік қызмет іске асырылуда.

Сондай-ақ, 2020 жылдан бастап Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің ҚР БҒМ ММ АЖО жүйесі жұмыс істейді, онда 3 мемлекеттік қызмет қолжетімді.

2) мемлекеттік қызметтер көрсету саласында қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар. Мемлекеттік қызметтерді мемлекеттік қызметтер бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өткен, қажетті компьютерлік техникамен қамтамасыз етілген қызметкерлер көрсетеді.   

 

       

4. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау. 1) Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдары туралы ақпарат. 2021 жылы Мемлекеттік қызмет көрсету туралы шағымдар түскен жоқ. 2) мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қоғамдық мониторинг нәтижелері. Қоғамдық мониторинг нәтижелеріне сәйкес, 2021 жылы мемлекеттік қызмет көрсету сапасына мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдерін бұзу анықталған жоқ. Мемлекеттік қызметтерді бұзушылықтарға жол бермеу бойынша шаралар қабылдануда.

5. Мемлекеттік қызметтер көрсетудің одан әрі тиімділігінің перспективалары және сапасына көрсетілетін қызметті алушылардың қанағаттануын арттыру. Қызмет алушылардың қанағаттанушылығын арттыру және Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру мақсатында 2022 жылға ҚР заңнамасын сақтау мәселесі бойынша бақылау іс-шараларының жоспары бекітілді. 2022 жылы білім басқармасы және ведомстволық бағынысты ұйымдар жеке және заңды тұлғаларды қолжетімді және сапалы мемлекеттік қызметтермен қамтамасыз ету бойынша жұмысты жалғастыратын болады.

 

 

Мектеп директоры:                                                                      С.Х.Абеева

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Әлі пікірлер




Добавить комментарий



Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 03.03.2022 12:26
Құрылған күні: 10.03.2022 17:53

Біз әлеуметтік желіде

Ата-аналар үшін...

Ұйымдар тізімі
Текст