"Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі Талапкер ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Талапкер отдела образования по  Целиноградскому району управления образования Акмолинской области"

Сыныптан тыс сабағы "Отан туралы оқимыз", Қожахметова А.М.

Қожахметова Әйгерім Мәдениетқызы
Талапкер ауылы № 3 ОМ
Тақырыбы: сыныптан тыс оқу сабағы. Отан туралы оқимыз
Мақсаты: Отан туралы шығармалармен танысуды жалғастыру; оқу дағдысын дамыту, интонациямен, мәтін мазмұнымен жұмыс істеу; оқушылардың сөйлеуін дамыту; оқушыларға жағымды жауап беретін эмоциялар туғызуды дамытуға ықпал ету; Отанға деген сүйіспеншілік сезімін, оның болашағы үшін жауапкершілікті тәрбиелеуге ықпал ету.

Сабақтың барысы
1.Ұйымдастыру сәті
- Бір-біріңізге күліңіз. Мен сіздің бетіңізге қарап, сыныпта не жеңілдегенін көремін. Бұл жерде жақсы, мейірімді, ақкөңіл адамдар жиналғандықтан шығар. Өйткені Мейірімділік-адамның жанын жылытатын күн.
(Д. Кабалевскийдің " Біздің өлке» )
- Ән не туралы айтылды ?(Отан Туралы.)
- Сіз бүгін не туралы сөйлесетінімізді білдіңіз бе? Дұрыс, Отан туралы. (1 слайд)
2.Білімді өзектендіру
1.Әңгіме.
- Сөзге мағынасы жақын сөздерді таңдаңыз. (2 слайд)
- Отан сөзінің мағынасын қалай түсінесіз? (2 слайд)
-Қандай мәні осы сөздер?(Түсіндірме сөздікте.) Үстелдерде сөздіктер бар, сондықтан сіз осы сөздің мағынасын таба аласыз.(Оқушылар тапсырманы орындайды.) Молодцы!
- Әр түрлі авторлар Отан туралы әр түрлі айтады. К. Д. Ушинскийдің сөзімен жапырақтарды алыңыз және әр топтан бірнеше адамды оқып көрейік . (әр оқушы жүктеледі парте пікір К. Д. Ушинский. Бірнеше адам тізбекте оқиды) (3 слайд)
"...Біз Отан деп атаймыз, өйткені онда ғасырлар бойы әкелеріміз бен аталарымыз өмір сүрген. Біз оны Отан деп атаймыз, өйткені оның ана тілінде және ондағы барлық нәрсе біз үшін. Анасы-өйткені ол бізді нанмен тамақтандырды, суларымен ішті, тілін үйренді. Ана ретінде ол бізді жаулардан қорғайды, қорғайды…»
- Ответьте на вопросы:
- Неге Отанымызды Отан деп атайды?
- Неге оны ана деп атайды?
- Неге оны ана деп атайды?
3.Жаңа материалды зерттеу
1.Ақпараттық бет.
- Жарайсыңдар. Сіз тапсырманы жақсы орындадыңыз. Енді біз бүгін танысатын өлеңдердің авторлары туралы аздап білейік.
(Әр топтан дайындалған оқушылар биографиялық 
3. Сөздік жұмыс (6 слайд)
- Енді сіз білмейтін сөздерді қарап, табайық .
Мәңгі, яғни мәңгі.
Піскен-өскен адамдар..
Үлкен-өте үлкен...
- Орындауға кіріспес бұрын келесі тапсырмаларды көрейік отдохнем.
4.Физкульминутка.
Біздің елде таулар биік (жоғары секіру)
Өзенінің терең, (отыр, орын алуы)
Кең дала ,( қолына жағына)
Ормандар үлкен (қолдары жоғары)
Ал біз-осындай жігіттер!


5. Білімді жүйелеу
1. Өлең оқу
* в. Семерниннің "Отаным деп аталады" өлеңін оқу
- Леп белгісі бар сөйлемді тауып, оқыңыз.
* тізбекпен оқу "дегеніміз Не Отанды?"П.
- Өлеңді тізбекпен оқимыз
- Сізге ұнайтын өлеңдегі орынды тауып, оқыңыз.
- Сұрақ белгісіндегі сөйлемді тауып, оқыңыз.
* өлеңнен үзінді мәнерлеп оқу
(Бірнеше оқушыларды шақырыңыз )
* үздік оқушылардың өлеңдерді мәнерлеп оқуы
2.Өлеңдерді талдау.
- Сіз өлеңдерді талдауыңыз керек (мұғалім жетекші сұрақтары бар карталарды таратады.)
1) автор өлеңінде бізге қандай көңіл-күй сыйлайды ? (Қуанышты, қайғылы, керемет, ынталы, нәзік, көтерілген, салтанатты, салтанатты.) (7 слайд)
2) Сіздің ойыңызша, автор Отанға қалай қарайды? (Құрметпен, құрметпен, құрметпен.) (8 слайд)
3) Осы өлеңді жазуда автордың қандай сезімдерді бастан өткергенін қалай ойлайсыз (мақтаныш, таңдану, құрмет, ләззат сезімдері.) (9 слайд)
6. Сабақтың қорытындысы
- Біз қандай авторлардың өлеңдерін оқыдық?
- Бұл өлеңдерде жалпы не байқалды?
- Қай өлең көп ұнады?
- Бүгін сабақта жұмыс істеу сізге ұнады деп сенемін. Үлкен рахмет. Сабақ аяқталды.
7. Рефлексия (10 слайд)
- Отаным сіз үшін нені білдіреді?
- Отанға не беруге дайынсыз?

Жаңартылған күні: 22.12.2020 17:35
Құрылған күні: 22.12.2020 17:36

Біз әлеуметтік желіде

Ата-аналар үшін...

Ұйымдар тізімі
Текст