Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақ тақырыбы |
Желідегі қауіпсіздік |
||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.4.2.1. Желі қолданушыларының қауіпсіздігін қамтамасыз ету ережелерін сақтау (интернеттегі алаяқтық пен агрессия) |
||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Желідегі қауіпсіздік ережесін білу Оқушылардың басым бөлігі: Интернет желісін пайдалану барысында қауіпсіздік ережесін сақтай отырып алаяқтардан сақтану. Кейбір оқушылар: Интернет желісін пайдалануда қауіп-қатерден дұрыс қорғана алады |
||||||||||
Ойлау дағылары |
Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау , бағалау |
||||||||||
Бағалау критерийі |
Кибербуллингке қарсы күресудің ортақ ережесін сақтайды, мысалдар келтіреді |
||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты лексика және терминология: Желілік қауіпсіздік,ақпараттық қауіпсіздік, алаяқтық кибербуллинг IP - адрес |
||||||||||
Құндылықтарды дарыту
|
- Қaрым-қaтынaс жaсaу қaбілeті; - Дeнсaулық, достық жәнe aйнaлaсындaғылaрғa қaмқорлық көрсeту; |
||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Ағылшын, математика |
||||||||||
Алдыңғы білім
|
Адам ағзасына электрондық құрылғылардың қандай кері әсері бар және олардан қорғанудың қандай тиімді тәсілдері бар екенін айту |
||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
|||||||||
Сабақтың басы 5-минут
Топтастыру 2 минут
Бастапқы білімді анықтау және үй тапсырмасын сұрау 3 минут
Жаңа тақырыпты ашу кезеңі 5 минут
Жаңа тақырып
Сабақтың ортасы
7 минут
Дебат 13 минут
5 минут
|
Ұйымдастыру . Сәлемдесу ,түгелдеу Ынтымақтастық атмосферасын құрамын. Оқушыларды «Шаттық шеңбері» бойымен тұрғызып «Өрмекші» әдісі арқылы бір-біріне жіпті жіберіп жақсы тілек ағылшын тілінде айтқызамын.
Топтастыру. Оқушыларды 2 топқа біріктіремін Топтастыру: Шарты:"Ақпарат", "Желі" сөздері жазылған парақшаларды таңдап, топтарға бірігеді. Саралау: жіктеу тәсіліне сәйкес оқушылар топталады. Мақсаты: Баланың тақырып аясында бастапқы білімін анықтау мақсатында «Миға шабуыл» әдісімен төмендегі сұрақтарға жауап береді, топ аты қорғалады. What is the information? Ақпарат деген не? What is a network? Желі деген не? Желідегі қауіпсіздік
Қалыптастырушы бағалау. «Смайлик» арқылы оқушылар бір бірін бағалайды. Мұғалім әр бір түзілген ережеге сындарлы тиімді байланыс береді. «Ақпарат» тобына Тапсырма: Венн диаграмасы арқылы компьютерлік қауіпсіздік пен желілік қауіпсідікті салыстырыңдар? Дескрипторлар: Компьютерлік қауіпсіздік туралы біледі Желілік қауіпсіздік туралы біледі Компьютерлік және желілік қауіпсіздікті салыстырады Смайликтер арқылы бағалаймын «Желі» тобына Тапсырма: Кибербуллингке қалай қарсы тұруға болады? Кибербуллингке қарсы күресудің ортақ ережесін жасап ұсыныңдар. Жасалған ереженің әрбір пунктіне дәлелді мысалдар келтіріңдер. Дескрипторлар: Кибербуллингке қарсы күресу шараларын анықтайды Ортақ ереже жасай алады? Смайликтер арқылы бағалаймын
Екі топ арасында дебат өткізу (1 топ жақтаушы, 2 топ даттаушы) Интернет желісін пайдалануда желіде жұмыс жасау қауіпсіздігін сақтау қажет бе? тақырыбында жақтаушы және даттаушы топтар өз пікірлерін қорғайды Дескрипторлар: Интернет желісін пайдалануда желілік қауіпсіздікті сақтаудың маңыздылығын тұжырымдайды. Смайликтер арқылы бағалаймын
«Kahoot» ойыны арқылы сұрақтарға дұрыс жауап табу
Қалыптастырушы бағалау: ойының қорытындысы экранға шығады |
Жіп
Тірек қағаздары
Ақпарат қауіпсіздігі туралы мәнмәтін
Желі қауіпсіздігі тулары слайд Бейнеролик Bilimland.kz
Түрлі түсті маркерлер
|
|||||||||
Сабақтың соңы 5 мин |
Сабақ соңында "Плюс, минус, қызықты " әдісі өткізіледі «+» - оң әсерлі фактілерді, алған білімдері жайлы; «-» - «түсініксіз болып тұр» деген жағдайды жазу; «Қызықты» - өздеріне не қызықты болғанын жазасыңдар |
+ _____ - _____ Қызықты___________ |
|||||||||