"Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі Талапкер ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Талапкер отдела образования по  Целиноградскому району управления образования Акмолинской области"

2021-2022 оқу жылы бойынша Ағылшын тілі пәні әдістемелік бірлестігінің 1 жартыжылдық жұмысына есебі

Ағылшын тілі пәні әдістемелік бірлестігінің 1 жартыжылдық жұмысына

ЕСЕП

2021-2022 оқу жылы

Ағылшын тілі пәні әдістемелік бірлестігінің тақырыбы:

«Ағылшын тілін оқытуда тиімді технологияларын қолдана отырып, оқушыларға сапалы білім беру, жан-жақты мәдени дамыған тұлғаны қалыптастыру».

Мақсаты: Жан-жақты дамыған, өзіндік танымдық дағдылары қалыптасқан, шығармашылық қабілетті жеке тұлғаны тәрбиелеу.

 

Шетел тілдері әдістемелік бірлестігінде 17 мұғалім жұмыс атқарды.

Педагог-зерттеуші -     Керимбаева Айгүл Болатханқызы

Педагог-сарапшы -      Сейльбекова Гульжан Махметжановна

                                       Ахметова Гульжан Джамшитовна

                                       Шрахметова Жанар Тургалиевна

                                       Алив Жанаргүл

      Педагог-модератор -    Дюсембаева Сая Ержановна

                                       Тлегенова Адемау Болатовна

Квалификациясы жоқ -  Мынбосынова Гүлшат Ерхановна

                                          Искендирова Жанар Сериковна

                                          Каюпова Сымбат Берикбайқызы

                                          Хисматуллина Диана Бекежановна

                                          Аубакирова Айлана Ерлановна

                                          Ерланова Дана Ерланқызы

                                          Хамза Мадина Мерекеевна

                                          Оспанова Мархабат Егинбаевна

                                          Амангелдина Еңлік Қанатқызы

                                          Төлеу Нұрсауле

 

  1-4 сыныптар Interpress Publishing баспасынан шыққан «Smiles» оқулықтарымен, 5-9 сыныптар «English Plus» «Oxford» баспасынан, 10 сыныптар «Action» «Oxford»,  11 сыныптар «Solution» «Oxford» баспасынан шыққан оқулықтармен оқиды.

2021-2022 оқу жылының 1 жартыжылдықта білім сапасы 63,5% көрсетті.

ӘБ сапалық құрамы

Мұғалімнің

аты- жөні

туған күні

бітірген оқу орны

пед.статус

еңбек өтілі

1

 

Алив Ж.

25.08.1985

Павлодар педагогикалық институты,2009, №0016663, екі шетел тілі

педагог -сарапшы,2019

12 жыл

2

 

Амангелдина Е.Қ.

25.04.2001

М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледж. 2021. ТКБ №1561215

жас маман

бір жылға дейін

3

Ахметова Г.Д

24.07.1982

КазГЮУ Астана, 2008,№0038658, екі шетел тілі

педагог -сарапшы,2019

18 жыл

4

Аубакирова А.Е.

30.04.1999

Сулейман Демирель атындағы университет, екі шетел тілі, ВД №00018135870

жас маман

бір жылға дейін

5

Дюсембаева С.Е.

29.11.1996

Астаналық Гуманитарлық колледжи, 2017, №0944472, екі шетел тілі

педагог-модератор,2021

4 жыл

6

Ерланова Д.Е.

10.05.1999

Шәкерім атындағы университеті, Семей қаласы, 2021

жас маман

бір жылға дейін

7

Искендирова Ж.С.

04.04.1982

Еуразия гуманитарлық институты, қазақ тілі мен әдебиетә және шетел тілі, 2005, ЖБ№0551146, магистратура, 2016

жас маман

1 жыл

8

Каюпова С.Б.

02.12.1999

Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдеріуниверситеті, 2020, екі шетел тілдері (ағылшын және француз), №1536691

жас маман

1 жыл

9

Керимбаева А.Б.

01.03.1966

Алматы шетел тілдері педагогикалық институту, 1988, ағылшын және неміс тілдері, №686462

 

 

педагог-зертеуші, 2018

32 жыл

10

Оспанова М.Е.

02.06.1987

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық мемлекеттік институты, бакалавр, 2010

 

5 жыл

11

Мынбосынова Г.Г.

27.03.1983

Мирас университеті,2014, ағылшын және француз тілі, №0508993, "Туран-Астана" университеті,2016, магистр пед.наук, педагогика и психология,№0105037

 

16 жыл

12

Сейльбекова Г.М

08.09.1981

Семей мемлекеттік педагогикалық институты, 2005,№0549394, ағылшын және неміс тілдері

педагог-сарапшы, 2019

17 жыл

13

Тлегенова А.Б

01.01.1998

Академик Е.А.Бекетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті, 2020, №1567173, ағылшын және неміс тілдері

педагог-модератор, 2021

2 жыл

14

Төлеу Н.

10.01.1989

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық мемлекеттік институты, бакалавр, 2011, 050119 шетел тілі: екі шетел тілі, ЖБ-Б №0206063

 

6 жыл

15

Шрахметова Ж.Т

29.01.1983

Кайнар университеті, 2005, №0439592, екі шетел тілі

педагог-сарапшы, 2019

13 жыл

16

Хамза М.М.

06.12.1996

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау мемлекеттік университеті, 2018, бакалавр, екі шет тілі:ағылшын және неміс тілдері, №1196017

 

 

3 жыл

17

Хисматуллина Д.Б

26.01.1997

Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық  университеты, 2019, бакалавр, екі шетел тілі (ағылшын және француз), №1518570

жас маман

1 жыл

 

      Ағылшын тілі мұғалімдері өздерінің шығармашылық тақырыптары бойынша өз білімдерін толықтырып отырды.

ӘБ мұғалімдердің шығармашылық тақырыптары

 

Мұғалімнің аты-жөні

Шығармашылық тақырыптары

Мерзімі

1

 

Алив Ж.

Сыни тұрғысынан ойлау стратегиясының элементтерін қолдану арқылы оқушылардың сөйлеу дағдысын дамыту.

2019-2020 ж.

2

 

Аубакирова А.Е.

Ағылшын тілінде сөйлеу қабілетін тыңдау арқылы дамыту.

2021-2024ж.

3

Ахметова Г.Д

Ағылшын тілі сабақтарында интерактивті тәсілдерді қолдану арқылы оқушылардың белсенділігін арттыру.

2019-2022 ж.

4

Амангелдина Е.Қ.

Ағылшын тілі пәнінен оқутыда жаңа технология элеметтерін пайдалана отырып, ойлау, таным қабілетін дамыту.

2021-2024ж.

5

Дюсембаева С.Е.

Ағылшын тілі сабағында оқушылардың сөйлеу дағдыларын дамыту.

2021-2024ж.

6

Ерланова Д.Е.

Көркем фильмдерді пайдалану арқылы сөйлеуге үйрету.

2021-2024ж.

7

Искендирова Ж.С

Поэзия арқылы диалогтық айтылымға баулу.

2020-2023 ж.

8

Каюпова С.Б.

Бастауыш сынып оқушыларының экологиялық мәдениетін дидактикалық ойындар негізінде тәрбиелеу.

2020-2023 ж.

9

Керимбаева А.Б.

Ағылшын тілін оқытуда оқушылардың сөйлеу дағдыларын қалыптастыру мақсатында тиімді әдістер мен жаттығуларды пайдалану.

2019-2022

10

Мынбосынова Г.Г.

Ағылшын тілі сабағында жаңа технологияларды қолданып оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту

2019-2022 ж.

11

Оспанова М.Е.

Ағылшын тілі сабақтарында көрнекіліктерді пайдалану арқылы оқушылардың танымдық қызығушылықтарын дамыту.

2021-2024ж.

12

Сейльбекова Г.М

Ағылшын тілін оқытуда оқушылардың сөйлеу дағдыларын қалыптастыру мақсатында тиімді әдістермен жаттығуларды пайдалану.

2020-2023 ж.

13

Тлегенова А.Б

Ағылшын тілі сабағында семантикалық карталар арқылы оқушылардың қызығушылықтарын котеру.

2020-2023 ж.

14

Төлеу Н.

Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту

2021-2024ж.

15

Шрахметова Ж.Т

Ағылшын тілі сабағында оқушылардың шығармашылық қабілетін жаңа технологияларды пайдалану арқылы оқыту

2019-2022 ж.

16

Хамза М.М.

Жаңа технологияларды тиімді қолдану арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту

2021-2024ж.

17

Хисматуллина Д.Б

Шетел тілі сабағында коммуникативтік дағдыларды дамыту үшін ойын технологиясын дамыту.

2020-2023 ж.

Мұғалімдердің өткен курстары.

 

Мұғалімнің аты-жөні

Курстың атауы

1

Ахметова Г.Д.

«Қашықтықтан оқыту  технологиялары негізінде оқу процесін ұйымдастырудағы  педагогтердің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру»

2

Каюпова С.Б.

«Қашықтықтан оқыту  технологиялары негізінде оқу процесін ұйымдастырудағы  педагогтердің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру»

ҚР жалпы орта білім беретін мазмұнын жаңарту шеберінде «Ағылшын тілі» пәні бойынша педагогика кадрларының біліктілігінарттыру білім беру бағдарламасы.

3

Хисматуллина Д.Б. 

«Қашықтықтан оқыту  технологиялары негізінде оқу процесін ұйымдастырудағы  педагогтердің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру»

ҚР жалпы орта білім беретін мазмұнын жаңарту шеберінде «Ағылшын тілі» пәні бойынша педагогика кадрларының біліктілігінарттыру білім беру бағдарламасы.

4

Ерланова Д.Е

«Қашықтықтан оқыту  технологиялары негізінде оқу процесін ұйымдастырудағы  педагогтердің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру»

5

Хамза М.М.

«Қашықтықтан оқыту  технологиялары негізінде оқу процесін ұйымдастырудағы  педагогтердің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру»

6

Тлегенова А.Б

«Қашықтықтан оқыту  технологиялары негізінде оқу процесін ұйымдастырудағы  педагогтердің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру»

«Британдық кеңестің және «Өрлеу» біліктілікті арттыру орталығы АҚ бірлескен жобасы»

7

Искендирова Ж.С.

«Қашықтықтан оқыту  технологиялары негізінде оқу процесін ұйымдастырудағы  педагогтердің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру»

8

Дюсембаева С.Е.

«Қашықтықтан оқыту  технологиялары негізінде оқу процесін ұйымдастырудағы  педагогтердің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру»

«Британдық кеңестің және «Өрлеу» біліктілікті арттыру орталығы АҚ бірлескен жобасы»

9

Аубакирова А.Е.

«Қашықтықтан оқыту  технологиялары негізінде оқу процесін ұйымдастырудағы  педагогтердің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру»

10

Төлеу Н.

«Қашықтықтан оқыту  технологиялары негізінде оқу процесін ұйымдастырудағы  педагогтердің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру»

11

Оспанова М.Е.

«Қашықтықтан оқыту  технологиялары негізінде оқу процесін ұйымдастырудағы  педагогтердің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру»

12

Сейльбекова Г.М.

«Қашықтықтан оқыту  технологиялары негізінде оқу процесін ұйымдастырудағы  педагогтердің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру»

13

Керимбаева А.Б.

«Қашықтықтан оқыту  технологиялары негізінде оқу процесін ұйымдастырудағы  педагогтердің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру»

14

Амангелдина Е.Қ.

«Қашықтықтан оқыту  технологиялары негізінде оқу процесін ұйымдастырудағы  педагогтердің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру»

15

Алив Ж.Ә.

«Қашықтықтан оқыту  технологиялары негізінде оқу процесін ұйымдастырудағы  педагогтердің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру»

16

Мынбосынова Г.Е.

«Қашықтықтан оқыту  технологиялары негізінде оқу процесін ұйымдастырудағы  педагогтердің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру»

17

Шрахметова Ж.Т.

«Қашықтықтан оқыту  технологиялары негізінде оқу процесін ұйымдастырудағы  педагогтердің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру»

 

   Ахметова Г.Д.  Uztaz tilegi сайтына «Ағылшын тілін білу-заман талабы» атты баяндама жариялады. Алив Ж.Ә. «Ағылшын тілін оқытуда оқушылардың сөйлеу дағдыларын қалыптастыру мақсатыңда тиімді әдістер мен жаттығуларды пайдалану» баяндама жариялады.

   Қысқы каникул уақытында Керимбаева А.Б. «Блум таксономиясы: өлшемдер, етістіктер және мақсаттар», Ахметова Г.Д. және Искендирова Ж.С. «Шебер мұғалім сапалы сабақ» атты коучингтер  өткізді.

 

   

     

 

Тлегенова А.Б., Хисматуллина Д.Б. UStudy компаниясы, Білімді дамыту және зерттеу ассоциациясы мен республикалық ұстаздар арасында ұйымдастырылған Республикалық онлайн олимпиадасына ағылшын тілі пәнінен ІІ дәрежелі дипломға қол жеткізді.

 

   2021 жылдың 07-14 қыркүйек аралығында ағылшын тілі бірлестігі қолданыс аясын кеңейту , тілдің мәртебесін көтеру мақсатында «Тіл ұлттың тамыры, сыйынатын тәңірі»  атты тілдер онкүндігіне белсене катысты. Ағылшын тілі бірлестіктің мұғалімдері қазақ және орыс тілі пәні мұғалімдермен бірлесіп әртүрлі іс – шаралар өткізді. 

7.09 күні 10 сынып оқушылар арасында “The importance of learning languages”  дөңгелек үстел өтті. Жауапты: Керимбаева А.Б.     

08.09 күні  Хисматуллина Д.Б. 2 А сыныбында “Language is a great master of artistic” атты сайыс өткізді.

09.09. Ерланова Д.Е., Хамза М.М. 5 Е сыныбында “Linguists” интеллектуалды ойын өткізді. Кайкенова А.К. А.Байтұрсыновтың 150 жылдығына орай видеопрезентация дайындады.

10.09. Алив Ж. 8 Г сыныбында “We are on Abai’s Way” дөңгелек үстел

11.09 күні  “ Experts of English language” тақырыбында 7 сынып оқушылар арасында  челлендж өтті. Жауапты: Сейльбекова Г.М.

13.09. Искендирова Ж.С. 6Е сыныбында “I.Saparbaev’s creativity” атты кеш өткізді.

14.09. Төлеу Н., Оспанова М.Е. 3 сыныптар арасында “English is fun” интеллектуалды ойын өткізді.

15.09.күні Ахметова Г.Д., Шрахметова Ж.Т. 9 сыныптар арасында “Knowledge is power” атты интеллектуалды ойын өткізді. Мынбосынова Г.Е. 4 сыныптар арасында “Children’s sweet tongue” мәнерлеп оқу сайысын өткізді.

16.09. күні “My Independence is my support”атты эссе сайысына 5-11  сынып оқушылары қатысты. Жауапты: Жолаушина Г.Г. Тлегенова А.Б., Дюсембаева С.Е. 8 сыныптар арасында “Language-Friendship’s bridge” атты ” интеллектуалды ойын өткізді.

17.09. 5 сыныптар арасында “Polyglot” мақал-мәтелдер сайысы өтті. Жауапты: Аубакирова А.Е. Каюпова С.Б. Ы.Алтынсариның 180 жылдығына орай видеопрезентация дайындады.

    Мектеп бойынша және аудан бойынша 5 сынып оқушылар арасында пәндік олимпиада өтті. Мектеп бойынша екі оқушы Молжігіт Каусар 1 орынға, Абай Әліби 3 орынға ие болды.Аудан бойынша бір оқушы Молжігіт Каусар 1 орынға ие болды. Пән мұғалімі Хамза М.М.

   Қараша  айында Dara bala желілік  байқауына  6 «Е» сынып оқушысы Мұхтар А, Қуанышбек А. І  орын жеңімпазы атанып дипломмен марапатталды. Мұғалімі Искендирова Ж.С.

 

 

   Ағылшын тілі пәні бойынша мектепшілік олимпиадаға 26 оқушы қатысты. Ағылшын тілі пәні бойынша мектепшілік олимпиадасы 4 тапсырмадан құрылды.

І. Listening

II. Reading

ІІІ. Use of English

IV. Writing

Тапсырмалар бағдарламаға сайкес бойынша жасалды.

Аудандық олимпиадаға жолдама алған оқушылар

Оқушының аты-жөні

Сыныбы

Жетекшісі

1

Куаныш Саида

11 «А»

Ахметова Г.Д.

2

Бақытханова Назерке

10 «Б»

Алив Ж.Ә.

3

Ерденбаева Әлемнұр

9 «А»

Алив Ж.Ә.

Осы оқушылар аудандық олимпиадаға жолдама алды.

Аудандық олимпиада қорытындысы

 

 

Әдістемелік бірлестік жұмысына SWOTанализ

 

Жақсы жақтарымыз:

 

      1. Оқушылардың білім сапасының артуы.

      2. «Onlinemektep» электрондық оқытудың ресурстарын тиімді пайдалануы.

      3.  Оқушылардың үлгеріміне мониторинг және талдау жасалынды.

      4.  Қашықтық олимпиадаға оқушыларды

           қатыстырдық.

      5.  Мектепте өткізілген  коучингтерге қатысып, тәжірибе жинақтадық.

           

Әлсіз жақтарымыз:

 

  1. Өз ара тәжирибе алмасудың төмендігі (өзара сабаққа қатысу).
  2. Оқушының пән бойынша бағдарламаны толық меңгермеуі және байқау

сынақтарының нәтижесінің төмендігі.

  1. Мұғалім тарапынан оқушыға қойылатын талаптың төмендігі.
  2. Мотивациясы жоғары  оқушылармен жұмыстың жүйелі жүргізілмеуі.
  3. Мұғалімдер арасындағы қашықтық олимпиадаларға белсенді қатыспауы.
  4. Мектеп сайтына өткізген іс-шалаларды тіркеуге дағдыланбау.

 

Мүмкіндіктеріміз:

 

  1. Жұмысқа жауапкершілікті артыру.
  2. Сабақтың кезеңдеріне және нәтижелігіне көңіл аудару.
  3. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыруға ықпал ету.
  4. Электрондық оқыту мүмкіндіктерін толық пайдалану.
  5. Үлгерімі төмен және мотивациясы жоғары оқушылармен жұмыстың мазмұның күшейту.
  6. Әр тараудан кейін сынық алу, шығарма, эссе жазғызу.
  7. «Сұхбаттасу» клубын жүргізу.
  8. Аудандық іс-шараларға белсенді қатысу.
  9. Тест сынақтарының нәтижесін талдау, қорытынды жасау.
  10. Үнемі кәсіби құзіреттілігін арттыру, әріптестерімен желілік қауымдастықты дамыту.
  11. Зерде, ғылыми жобаға оқушыларды қатыстыру.
  12. Ағылшын тілінде сөйлейтін орта қалыптастыру.

 

Қауіп:

 

  1. Мұғалімнің теориялық білімінің әлсіздігі.
  2. Оқушыларымыз ағылшын тілінде еркін сөйлей алмайды.
  3. Ғылыми жоба, «Зерде» сайыстарына жүйелі қатыспау.
  4. Областтық пән олимпиадасынан нәтижеге қол жеткізуге ұмтылмау.
  5. Күнделікті сабаққа шығармашылықпен дайындалмау.
  6. Оқушыларға бағаны асырып қою, алған бағалары білімдеріне сәйкес еместігі.

 

 

 

 

ӘБ жетекшісі:                                А.Керимбаева

 

 

 

 

 

Жаңартылған күні: 14.02.2022 12:34
Құрылған күні: 14.02.2022 12:34

Біз әлеуметтік желіде

Ата-аналар үшін...

Ұйымдар тізімі
Текст