"Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі Талапкер ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Талапкер отдела образования по  Целиноградскому району управления образования Акмолинской области"

Информатика пәнінен ашық сабақ "Сымсыз желілер" пән мұғалімі:Казиева Ж.С., Сыныбы: 6 "Е"

Күні: 15.10.2021 ж.                                 Сыныбы: 6 «Е»        

Мұғалім: Казиева Ж.С                           Мектеп:  Талапкер ауылының жбб орта мектебі                        

Сабақтың тақырыбы:

Сымсыз желілер

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Сымсыз байланыс ұғымын, түрлерін білу. Оқушылардың басым бөлігі: Сымсыз байланыстың артықшылығын түсіну.

Кейбір оқушылар: Сымсыз байланысты қолданудағы тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру

 

Ойлау дағдыларының

деңгейлері

Білу, түсіну, жинақтау, қолдану, талдау.

Тілдік мақсаттар

 

Лексика және терминология:/термин сөздермен танысады/ Сымсыз байланыс, мобильді байланыс, компьютерлік желі, сымсыз желілер түрлері, Wireless network, Wi-Fi, WiМax, Bluetooth, GPRS

Диалог мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

- Сымсыз желі дегеніміз не?

- Сымсыз технология түрлері және оларға сипаттама беріңдер?

«Сымсыз байланыс ұғымын білемін, артықшылықтарын атай аламын.

Сымсыз байланысты қолдана аламын.»

 

Пәнаралық

байланыстар

 

ағылшын тілі, орыс тілі, жаратылыстану пәндері

 

Алдыңғы білім

 

Операциялық жүйелер

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақ барысы

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі.

/5 мин

Сабақ барысы.

Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесіп, олардың назарын сабаққа аудару, ынтымақтастық атмосферасын орнату.

- Оқушылар кішкентай жүрекше арқылы бір-бірлеріне жағымды сөздер айтады.

 

- «Пазл» әдісі арқылы дайындалған кеспе қағаздардағы әріптерден сөз құрастырып, екі топтарға біріктіріледі.

1- топ «Wi-Fi»

2- топ «Bluetooth

 

 

 

 

 
  MCj04244660000[1]
 

 

 

 

 

«БІЛУ»

 Үй тапсырмасын тексеру /5 мин

 

Оқушылардан үй тапсырмасын викториналық сұрақтар арқылы сұралады.

 

 

 

Мәтін

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы: «ТҮСІНУ»

 /3 мин/

 

Жаңа сабақ. Білімді жаңғырту. Мағынаны ашу «Ой қозғау» әдісі арқылы тақтадан сурет (сабақ тақырыбымен байланысты) көрсетіледі, жаңа сабақтың тақырыбы ашылады. Суретте не бейнеленгенін сұрау арқылы сабақ тақырыбына назар аударту. Жаңа сабақтың мақсаттарымен таныстырылады.

 

«Сымсыз байланыс технологиясы» тақырыбында бейнекөрсетілім арқылы тақырып бойынша мағлұматтармен таныстырылады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«ҚОЛДАНУ»

 

 

 

 

Топтық жұмыс

/10 мин/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«ТАЛДАУ» Оқулықпен жұмыс

 

Жаңа ақпаратпен жұмыс. Жаңа ақпаратты меңгеру мақсатында оқушыларға «Ашық хат» әдісі арқылы топтарға тапсырмалар жазылған хаттар беру арқылы меңгерту.

 

Хат ішіндегі тапсырмалар: 1-топ: Сымсыз желілер түрлеріне сипаттама беру

 2-топ: Сымсыз технологияның кемшіліктері мен артықшылығын түсіндіру

Дескриптор

· Сымсыз желілер түрлерін біледі.

· Сымсыз желілердің сипаттамасын ажыратады.

· Жылдамдық өлшем бірліктерін анықтайды.

 

Оқушыларды бағалау жұлдызша, төртбұрыш, үшбұрыш арқылы жүзеге асырылады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Геометриялық фигуралар арқылы бағаланады Дәптер, оқулық

 

Дәптер, оқулық Жұптық бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«ЖИНАҚТАУ» Жеке жұмыс /8 мин/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

/ 5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Сен-маған, мен-саған» әдісі арқылы тапсрыманы дәптерлеріне орындап, бір-бірін бағалайды.

Тапсырма 1. Кестені толтырыңдар. Сымсыз технологияға түсініктеме беріңдер.

Сымсыз технология түрлері

Wi-Fi

 

WiМax

 

Bluetooth

 

Тапсырма 2. Кестенің бос ұяшықтарын толтырыңдар.

Сымсыз технология түрлері

Әрекет қашықтығ

Мысалы

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

 

                     Дескриптор

· Сымсыз технология түрлеріне түсініктеме береді

· Оларды ажырата алады · Әрекет ету ұзақтығын біледі · Оларға мысал келтіре алады

«Кім жылдам» әдісі арқылы оқушылар жеке практикалық жұмыс жасайды.

№1 тапсырма. Ноутбукті, смартфонды wi-fi сымсыз байланыс желісіне қосып, «Интернеттің пайдасы мен зияны» туралы қосымша мәліметтер тауып, жүктеңіз.

№2 тапсырма. «Сымсыз байланыстың шығу тарихы» туралы қосымша мәліметтерді тауып, жүктеңіз.

 

Дескриптор

· Сымсыз байланысты есептеу және байланыс құралдарында қолдана алады.

 · Сымсыз байланыс көмегімен ғаламтордан ақпараттарды жүктей алады.

Кері байланыс. «Өрмекшінің торы» әдісі арқылы оқушылардың сабақ бойынша білімдерін тиянақтап, кері байланыс жасалады.

· Сымсыз байланыс қандай қажеттіліктерден туындаған?

· Сымсыз байланыстың брендтік атауы қандай?

· Wi-Fi терминінің ағылшын тілінен аудармасын айтыңыз.

· Сымсыз байланыс желісінің түрлерін атаңыз.

· Сымсыз байланыс артықшылықтарын атап беріңіз.

Қалыптастырушы бағалау Рефлексия.

 Сымсыз желілерге байланысты сөзжұмбақ құрастыру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ноутбук, смартфон

 

 

Геометриялық фигуралар арқылы бағаланады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фигуралар мен бағалау тәсілі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңартылған күні: 18.10.2021 16:28
Құрылған күні: 18.10.2021 16:28

Біз әлеуметтік желіде

Ата-аналар үшін...

Ұйымдар тізімі
Текст