"Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі Талапкер ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Талапкер отдела образования по  Целиноградскому району управления образования Акмолинской области"

Ашық сабақ: "Қысқаша көбейту формулалары" сынып: 7 "Б" Пән мұғалімі Бидалова Аманай Кездиковна. Практикант Серикбаева Анилия Ерлановна

Қысқа мерзімді жоспар №6-сабақ

 

Ұзақ мерзімді жоспар  бөлімі:

Тригонометрия

Мектеп:

Педагогтің аты-жөні:

Серикбаева А. Е.

Күні:

1.02.22

Сыныбы: 7

Қатысушылар саны:                   Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қысқаша көбейту формулалары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

Келесі

  1. a²-b²=(a-b)(a+b)
  2. (a±b)²=a²±2ab+b²
  3. (a±b)³=a³±3a²b+3ab²±b³

қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;

Сабақтың мақсаты:

Қысқаша көбейту формулаларын біледі;

Екі өрнектің квадраттарының айырмасын көбейткіштерге жіктей алады;

Екі өрнектің қосындысын және айырмасын квадраттай алады;

Екі өрнектің қосындысын және айырмасын кубтай алады;

Қысқаша көбейту формулаларын есептер шығару барысында қолданады.

Бағалау критерийлері

 

 

 

  • Қысқаша көбейту формулаларын біледі;
  • Екі өрнектің квадраттарының айырмасын көбейткіштерге жіктей алады;
  • Екі өрнектің қосындысын және айырмасын квадраттай алады;
  • Екі өрнектің қосындысын және айырмасын кубтай алады;
  • Қысқаша көбейту формулаларын есептер шығару барысында қолданады.

Құндылықтарға баулу

 

Оқушыларды бірлікке, татулыққа, сыйластыққа баулый отыра ұжымдасып жұмыс істеуге қалыптастыру.

 

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

 

 

 

6 мин.

 

1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды  түгелдеу, сынып тазалығына көңіл бөлу.

2. Топқа бөлу: 

Оқушыларды танымдылық деңгейіне қарай түрлі-түсті кеспе қағаздары  арқылы топқа бөлемін.

I топ 

II топ  

III топ

Топ басшыларын сайлап, оларға бағалау кестесін тапсырамын.

Әр топ бір-біріне жақсы тілектер айтады.

3. Үй тапсырмасын тексеру.

«Өзінді тексер» әдісі  арқылы  оқушылар өздері интерактивті тақтадан дұрыс жауапқа қарап  тексереді.  Үй  жұмысының  дұрыс  жауаптарын  интерактивті  тақтада көрсетемін.

 

Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле!» әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.

Үй жұмыстың шешімі тақтада көрсетіледі, оқушы өзінің қателерін анықтайды.

 

 

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде  белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»

Дескриптор:

-үй жұмысын толық орындайды

1-балл

Бағалау: үй жұмысының есептері орындалғанға 1 балл қойылады. 

Түрлі түсті кеспе қағаздар

 

 

 

 

5 мин.

 

 

 

 

«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы сабақтың мақсатын ашамын

- Қысқаша көбейту формулалары деп нені айтады?

-Қандай қысқаша көбейту формулаларын білесіңдер?

 

Оқушыларды оқу мақсатымен таныстыру

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады.

 

“Бір минут” әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіру. (Әр топтағы оқушылар тақырып бойынша кезегімен бір минут тоқтаусыз, қатесіз сөйлейді). Оқушылар сұрактарға жауап береді.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Дескриптор:

-сураққа жауап береді

1-балл

-мысалдар келтіреді

 1-балл

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл қойылады

 Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен  ынталандыру.

ДК экраны. Сұрақтар топтамасы.

Жалпы білім беретін мектептің 7-сыныбына арналған оқулық– Алматы : Атамұра

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

5 мин.

 

 

Жеке жұмыс.

 

 

 

   Оқушыларға есептер жазылған қағаздарды таратамын.  

 

Саралау:  

Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай  топта оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді.

Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады.

Топ оқушыларының берілген тапсырмадағы есептерді дұрыс түсініп талдауларын бақылап, ерекше білімді қажет ететін оқушыларға бағыт-бағдар беремін.

Түсінбеген тапсырмаларды бір-  біріне түсіндіреді. Берілген тапсырма бойынша  өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп,  талдау жасайды.

«Өзіңді тексер» әдісі арқылы  интербелсенді тақтада көрсетілген дұрыс жауаптармен өздері шығарған есептің шешімін тексереді.

Дескриптор:                                                                                                                            

-есепті шығарады

-жауабын шығарады

2-балл

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл қойылады.

 

Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен  ынталандыру.

постер

7-сынып оқулығы.

 

 

Жұптық жұмыс.

10 мин.

Оқушыларды жұпқа бөліп, кестені толтыруға тапсырма беремін.

 

Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады.

Берілген тапсырма бойынша есепті жұптарымен орындайды. Түсінбеген жерлерін бір-бірінен сұрап, туындаған сұрақтарды жұптасып талдайды.

«Сен маған, мен саған» әдісі арқылы жұптар өзара жұмыстарын алмастырып есептерді тексереді.

Тапсырманың дұрыс жауабын интербелсенді тақтадан көреді.

Дескриптор:

-екі өрнектің қосындысының(айырмасының) квадратын жазады

1-балл

- екі өрнектің қосындысының(айырмасының) кубын жазады

1-балл

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл қойылады

ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Шыныбеков

«Атамұра» 2017

 

 

Топтық жұмыс.

7 мин.

 

Жазылым.

 

Мақсаты: Берілген есептерді топпен талқылап, ортақ нәтижеге бірге қол жеткізу.

Тиімділігі: Оқушылардың өзара жақын араласуына, бір-біріне көмек берулеріне септігін тигізеді. Сонымен қатар оқушылардың коммуникативтік қабілеттерін арттырады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Топтау» тәсілі көрініс табады.

Берілген тапсырма бойынша  өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау жасайды.  Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп, есепті шығарады.

Дескриптор:

-таңдалған ұяшықтардағы сұрақтарға дұрыс жауап береді

4-балл

 

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл қойылады.

ДК экраны

7-сынып оқулығы.

 

 

 

Сабақтың соңы.

 

 

Ой толғаныс.

Рефлексия

 

 

7 мин.

   Сабақты қорытындылау.

 «Табыс» ағашы арқылы кері байланыс аламын.

Қызыл алма – барлығын түсіндім;

Сары алма – жартылай түсіндім;

Жасыл алма – түсінбедім.

Оқушылардың ағашқа жабыстырған алмаларына байланысты қол жеткізген нәтижелерін бақылау.

 

Үйге тапсырма беру.

 

 

 

 

Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін тұжырымдау арқылы қажетті алманы таңдап «Табыс» ағашына жабыстырады.

Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

1.Маған бүгін не ұнады.

2. Маған бүгін не ұнамады.

3.Менің күдіктерім.

4. Менің тілектерім.

Бағалау:

«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен  ынталандыру.

 

 

 

ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Шыныбеков

«Атамұра» 2017

 

 

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау.  Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

 

  1. Диалог және қолдау көрсету тәсілі арқылы берілген уақытта есепті шеше алмаған оқушыға ширектерді еске түсірту арқылы, таңбаларды анықтауға мүмкіндік жаратамыз;
  2. Тапсырма тәсілі арқылы әртүрлі деңгейдегі оқушыларға «көмек керек пе әлде қосымша есептер ме?»-сұралып, сосын сол арқылы жұмысты жүргізу;

Қарқын тәсілі арқылы жылдам орындайтын оқушалар және көмек қажет болатын  оқушыларболады. Көмек қажет оқушыларға белгілі бір уақыт беріліп, уақыт біткен соң жылдам орындаған оқушылар аяқтай алмаған оқушыларға көмек көрсетеді.

 10-балдык жүйе бойынша багалау


«Дұрыс- бұрыс»  әдісі бойынша бағалау.

Сынып бөлмесін сабақтан бұрын желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу тұруына назар аудару.

Дәрісханадағы қауіпсіздік ережелерін еске түсіру сонымен қатар қарындашты, сызғышты қолдану кезінде сақ болу

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:

             

 

 

Жаңартылған күні: 12.02.2022 20:13
Құрылған күні: 12.02.2022 20:13

Біз әлеуметтік желіде

Ата-аналар үшін...

Ұйымдар тізімі
Текст