Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
6 мин.
|
1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу, сынып тазалығына көңіл бөлу.
2. Топқа бөлу:
Оқушыларды танымдылық деңгейіне қарай түрлі-түсті кеспе қағаздары арқылы топқа бөлемін.
I топ
II топ
III топ
Топ басшыларын сайлап, оларға бағалау кестесін тапсырамын.
Әр топ бір-біріне жақсы тілектер айтады.
3. Үй тапсырмасын тексеру.
«Өзінді тексер» әдісі арқылы оқушылар өздері интерактивті тақтадан дұрыс жауапқа қарап тексереді. Үй жұмысының дұрыс жауаптарын интерактивті тақтада көрсетемін.
|
Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле!» әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.
Үй жұмыстың шешімі тақтада көрсетіледі, оқушы өзінің қателерін анықтайды.
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»
Дескриптор:
-үй жұмысын толық орындайды
1-балл
Бағалау: үй жұмысының есептері орындалғанға 1 балл қойылады.
|
Түрлі түсті кеспе қағаздар
|
5 мин.
|
«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы сабақтың мақсатын ашамын
- Қысқаша көбейту формулалары деп нені айтады?
-Қандай қысқаша көбейту формулаларын білесіңдер?
–Оқушыларды оқу мақсатымен таныстыру
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады.
|
“Бір минут” әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіру. (Әр топтағы оқушылар тақырып бойынша кезегімен бір минут тоқтаусыз, қатесіз сөйлейді). Оқушылар сұрактарға жауап береді.
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.
Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
|
Дескриптор:
-сураққа жауап береді
1-балл
-мысалдар келтіреді
1-балл
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл қойылады
Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
ДК экраны. Сұрақтар топтамасы.
Жалпы білім беретін мектептің 7-сыныбына арналған оқулық– Алматы : Атамұра
|
Сабақтың ортасы
5 мин.
Жеке жұмыс.
|
Оқушыларға есептер жазылған қағаздарды таратамын.
Саралау:
Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай топта оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді.
Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады.
Топ оқушыларының берілген тапсырмадағы есептерді дұрыс түсініп талдауларын бақылап, ерекше білімді қажет ететін оқушыларға бағыт-бағдар беремін.
|
Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау жасайды.
«Өзіңді тексер» әдісі арқылы интербелсенді тақтада көрсетілген дұрыс жауаптармен өздері шығарған есептің шешімін тексереді.
|
Дескриптор:
-есепті шығарады
-жауабын шығарады
2-балл
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл қойылады.
Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
постер
7-сынып оқулығы.
|
Жұптық жұмыс.
10 мин.
|
Оқушыларды жұпқа бөліп, кестені толтыруға тапсырма беремін.
Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады.
Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады.
|
Берілген тапсырма бойынша есепті жұптарымен орындайды. Түсінбеген жерлерін бір-бірінен сұрап, туындаған сұрақтарды жұптасып талдайды.
«Сен маған, мен саған» әдісі арқылы жұптар өзара жұмыстарын алмастырып есептерді тексереді.
Тапсырманың дұрыс жауабын интербелсенді тақтадан көреді.
|
Дескриптор:
-екі өрнектің қосындысының(айырмасының) квадратын жазады
1-балл
- екі өрнектің қосындысының(айырмасының) кубын жазады
1-балл
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл қойылады
|
ДК экраны
7-сынып оқулығы.
Шыныбеков
«Атамұра» 2017
|
Топтық жұмыс.
7 мин.
Жазылым.
|
Мақсаты: Берілген есептерді топпен талқылап, ортақ нәтижеге бірге қол жеткізу.
Тиімділігі: Оқушылардың өзара жақын араласуына, бір-біріне көмек берулеріне септігін тигізеді. Сонымен қатар оқушылардың коммуникативтік қабілеттерін арттырады.
Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Топтау» тәсілі көрініс табады.
|
Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп, есепті шығарады.
|
Дескриптор:
-таңдалған ұяшықтардағы сұрақтарға дұрыс жауап береді
4-балл
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл қойылады.
|
ДК экраны
7-сынып оқулығы.
|
Сабақтың соңы.
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
|
Сабақты қорытындылау.
«Табыс» ағашы арқылы кері байланыс аламын.
Қызыл алма – барлығын түсіндім;
Сары алма – жартылай түсіндім;
Жасыл алма – түсінбедім.
Оқушылардың ағашқа жабыстырған алмаларына байланысты қол жеткізген нәтижелерін бақылау.
Үйге тапсырма беру.
|
Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін тұжырымдау арқылы қажетті алманы таңдап «Табыс» ағашына жабыстырады.
Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.
Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.
1.Маған бүгін не ұнады.
2. Маған бүгін не ұнамады.
3.Менің күдіктерім.
4. Менің тілектерім.
|
Бағалау:
«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
ДК экраны
7-сынып оқулығы.
Шыныбеков
«Атамұра» 2017
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
- Диалог және қолдау көрсету тәсілі арқылы берілген уақытта есепті шеше алмаған оқушыға ширектерді еске түсірту арқылы, таңбаларды анықтауға мүмкіндік жаратамыз;
- Тапсырма тәсілі арқылы әртүрлі деңгейдегі оқушыларға «көмек керек пе әлде қосымша есептер ме?»-сұралып, сосын сол арқылы жұмысты жүргізу;
Қарқын тәсілі арқылы жылдам орындайтын оқушалар және көмек қажет болатын оқушыларболады. Көмек қажет оқушыларға белгілі бір уақыт беріліп, уақыт біткен соң жылдам орындаған оқушылар аяқтай алмаған оқушыларға көмек көрсетеді.
|
10-балдык жүйе бойынша багалау
«Дұрыс- бұрыс» әдісі бойынша бағалау.
|
Сынып бөлмесін сабақтан бұрын желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу тұруына назар аудару.
Дәрісханадағы қауіпсіздік ережелерін еске түсіру сонымен қатар қарындашты, сызғышты қолдану кезінде сақ болу
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
|
|
|
|
|
|
|
|