Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3 бөлім: Дизайн және технология |
Мектеп: Талапкер ауылының ЖОББМ |
||||||
Күні:09.02.2022ж. |
Мұғалімнің аты-жөні:Кусаинова Г.Т. |
||||||
Сынып: 6 «Г» сыныбы |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
12 2 |
|||||
Сабақ тақырыбы |
Жеке бөліктерін өңдеу. |
||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.2.2.2 Тігін бұйымдарын ылғалды- жылулық өңдеу режимдерін білу, сипаттау және оларды тәжірибеде қолдану. 6.2.3.2 Әр түрлі конструкциялар мен материалдарды (тоқыма, табиғи және жасанды) қолдана отырып, бір өнім орындау. |
||||||
Сабақ мақсаттары |
|
||||||
Бағалау критерийлері |
|
||||||
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге тән лексика мен терминология: Фактура – texture Мата қасиеті – свойства ткани - tissue properties Талшық – волокна – fiber Тігін машинасы – швейная машинка - sewing machine
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Бұл матаның ... қасиеттері анықталды. Бұл матаны ... қолдануға болады. Гигиеналық қасиеті бойынша .... айтуға болады. Жасанды және табиғи материалдарды ... ажыратуға болады. Себебі, ...
|
||||||
Құндылықтарды дарыту |
Осы сабақта балалардың бойына еңбек және шығармашылық, бір-біріне құрмет құндылықтары практикалық тапсырма орындау арқылы дарытады.
|
||||||
Пәнаралық байланыстар |
Химия (мата талшықтарының құрамы мен қасиетін анықтау тапсырмасы). |
||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Осы сабақта оқушылар интернеттен мәлімет іздеу дағдыларын дамытады. |
||||||
Бастапқы білім
|
Оқушылар алдыңғы сабақта тоқыма материалдарынан түрлі бұйым жасау туралы идеяларын дамыту бойынша жұмыс жасады. |
||||||
Сабақ барысы |
|||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
|||||
Сабақтың басы
|
Оқушылардың сабақ барысындағы іс-әрекеттерімен таныстыру. 1.Жұмбақ шешіп сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашу: Тап - тап, тап жорға, Табаны жоқ боз жорға. 2. Өткен тақырыптарға шолу жасау: Сұрақ қою: 1. Бұл суреттердің арасында қандай байланыс бар?
Суреттер арқылы 4 топқа бөлу:мақта, зығыр, жүн, жібек тобы. 2. Мақта, зығыр, жүн, жібек матарлары қандай қасиеттерге ие? /постер құру/ |
Презентация
|
|||||
Сабақтың ортасы
|
Жеке бөліктерін өңдеу. (Ұ) Оқушыларға бірлесіп жұмыс реттілігін құрастыруды ұсыну. Сыныпқа сұрақ:
Өткен сабақты қайталау. (Ө) Тапсырма 2: Қуыршақ бөліктерін өңдеу. Оқушыларды жалпы жоспар бойынша жұмыс жасауға бағыттау: • қуыршақтың басын тігу; • қуыршақтың денесін тігу; • қолы мен аяғын тігу; • барлық бөлшектерін синтепон немесе мақтамен толтыру. Дескрипторлар: 1. Пішілген бөлшектерді топтастырады; 2. Қуыршақтың бөліктерін біріктіреді; 3. Қол тігісімен бөліктерді біріктіреді; 4. ЫЖӨ-ден өткізеді; 5. Техника қауіпсіздігін ұстанады Қуыршақты жасау үдерісін әрі қарай жалғастырамыз. Жұмыстың дәл осы кезеңінде қуыршақтың негізгі детальдары дайын. Қуыршаққа көлем беріп, ішін мақта матамен толытрғанша дейін алдымен ылғалды жылумен өңдеу қажет. Ылғалды жылумен өңдеуді үтік арқылы жүргізіледі. Оның көмегімен бұйымның шеттері дұрысталып, тігістерін тегістеуге болады. Майысып қалған тұстарын үтіктеуге болады. Сұрақтарға жауап бер:
Жасау технологиясы
|
|
|||||
Сабақтың соңы |
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: "Галереяға саяхта" әдісі. Оқушылар бір - бірлерінің жұмыстарын критерийлерге сай бағалайды. Кері байланыс береді.
|
«Чемодан, еттартқыш, қоқыс ұяшығы» |
|||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады |
Оқушылардың орындаған практикалық тапсырмалары мен сұрақ-жауап негізінде бағалау жүргізу. |
Техника қауіпсіздігі ережесі 1. Жұмысқа кірісуден бұрын машина платформасындағы қажет емес заттарды тазалап, оның аяғының нық тұрғанына, инелерінің дұрыс орналасқандығына көз жеткізу керек. 2. Машина жұмыс істеп тұрғанда, машинаның қозғалып тұрған бөлшектеріне жақын еңкеюге болмайды. 3. Қол саусақтарын машинаның табанымен инеге жақындатпау керек. 4. Тігін машинасымен жұмыс істегенде машинаның қозғалысынан және айналып тұрған бөлшектерінен сақтан. 5. Жұмыс кезінде арнайы киім: алжапқыш, басқа орамал тарту керек. |
|||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |