"Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі Талапкер ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Талапкер отдела образования по  Целиноградскому району управления образования Акмолинской области"

Сайыс сабақ "Үш тілді білу-елге үлгі болу", Алив Ж.

Күні: 13.09.2022

Мүғалімнің аты-жөні:

Сынып:

 

«Ахмет Байтұрсынұлына 150 жыл» арналған   Үш тілді білу-елге үлгі болу

Сабақтың мақсаты:

 

1. Ахмет Байтұрсыновтың шығармашылығы, кітаптары, ғылыми еңбектері туралы мағлұмат беру.

2. Ақын өмірін оқушыларға үлгі ете отырып, өз елін сүюге, оның

көркеюіне үлес қосуға тәрбиелеу

3. Оқушылардың танымдық деңгейін дамыту

Сабақтың түрі:

 

Сайыс сабақ

Сабақтың көрнекілігі: 

Плакаттар, слайд,  фотосуреттер

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің/оқушының іс-әрекеттері

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдасты-ру кезеңі

3 мин

-greeting

Good afternoon students and teachers, welcome to our lesson which is dedicated to Akhmet Baityrsynuoly 150 years anniversary. And this lesson is called “  Үш тілді білу елге үлгі болу”

-introduce the lesson plan

-introduce the groups

 

Сабақтың ортасы

(30 мин)

  Мұғалім сөзі

-Introduction

Жазира: Биылғы жыл халқымыздың көрнекті қоғам қайраткері, кешегі Абай, Ыбырай, Шоқан салған ағартушылық, демократтық бағытты ілгері жалғастырушы ірі ғалым, көсемсөз шебері, әдебиет зерттеуші, тюрколог, дарынды ақын- аудармашы Ахмет Байтұрсынұлының туғанына 150 жыл толған мерейлі жыл.

Ахмет Байтұрсынұлы- қыры мен сыры мейлінше мол адам. Біріншіден, ол қазақ тілінің тұңғыш әліппесі мен оқулықтарының авторы. Ол жазған мектеп оқулықтары 1914- 1915 жылдан 1927- 1928 жылға дейін пайдаланылып келді. Қазақ оқушыларының бірнеше буыны сауатын Байтұрсынұлының “Әліпбиімен” ашып, ана тілін Байтұрсынұлының “Тіл құралы” арқылы оқып үйренді.

2-оқушы: Нұрай

В 1896 году в Омске Ахмет Байтурсынов познакомился с Алектовым, возглавлявшим в то время школьное дело в северных областях. Эта дружба дала ему многое. Алекторов приобщил его просвещенской деятельности Ильминского. Видя тяжелое положение своего народа и царившую неграмотность, он окончательно выбирает свой путь борьбы и призывает обнищавшее казахское общество не к традиционности, а к новой жизни в русле общечеловеческой цивилизации. Байтурсынов не ограничился чисто преподавательскими обязанностями. Он ездил по аулам, агитировал людей в пользу просвещения и делился с ними тем, о чем мечтал. Байтурсынов понимал, куда ведет безжалостная колонизаторская политика царского правительства и в своих выступлениях перед народом смело разоблачал ее.

Мария: In 1895 to 1909 he taught in the township schools Aktubinsk aul, Kostanay, Karkarala countries. He wrote many other works. His first work of distinctly political nature «Masa»(Mosquito). The Kazakh newspaper there published «Kyryk mysal» (forty proverbs). This times A.Baitursynov translated Ivan Krylov’s fables. He had many friends. His friends were Bukeykhanov and Dulatov. He worked with the political party «Alash Orda». He fought for the independence of Kazakh people. He dreamt to make many Kazakh children to be well educated.

In the «Kazakh» newspaper he said:

«Never forget that an independent life many claim only the people who speak their own language and have their own literature».

   

Pay attention to the short video about Akhmet Baytursynyly 

 

 

2 teachers word: shoul introduce with the lesson plan

 

1-fast and best

  1. When was A.B born?
  2. Where was A.B born?
  3. Где он учился?
  4. Как называется первое произведение А.Б?
  5. А.Б шығармашылық жұмысын неден бастаған?
  6. Ақынның алғашқы өлеңдер жинағы?
  7. Өзге тілдің бәрін біл.....
  8. Как  называют человека который знает несколько языков?
  9. Что будет, если поспешишь?.....
  10.  Give two synonyms to word famous
  11. Opposite of unpopular
  12. «Бес арысты» ата?
  13. «Үш байтерек» кім?
  14. Как называется первая Казахская газета?
  15. Официальный язык в РК?

 

ІІ  Таңда да тап

10-А.Б Торғайда неше жылдық мектепті аяқтаған

10 Ақын шығармашылық жолын неден бастады?

10 When was he died?

 

20  Как называется второе произведение А.Б?

20  Қазақтың бес арысы құрған партия қалай аталады

20 А. Байтұрсынұлы қай жылы Орынборда төрт жылдық мұғалімдер мектебін аяқтап, бастауыш училищесінің оқытушысы деген атақты алды?

 

30 А.Байтұрсынұлы өлеңдері не жайлы?

 30 А Байтұрсынұлы қай жылы тұтқынға алынды?

 30  Алаш партиясының негізін қалаушыларға қандай айып тағылды?

 

ІІІ Trilingual

«Адамдық диқаншысы» 

  • Адамдық диқаншысы қырға шықтым,

Көлi жоқ, көгалы жоқ- қорға шықтым.

Тұқымын адамдықтың шаштым, ектiм,

Көңiлiн көгертуге құл халықтың.

 Қор болған босқа кетiп еңбек, бейнет

Құлдарға құлдықтан жоқ артық зейнет.

Оттай бер, жануарым, екi аяқты-

Адамдық айуанға қанша қажет

  • Жаратқан малды құдай не керекке-

Мiнуге, сою, соғу, жөндемекке.

Жорта бер қамыт киiп, қамшыңды жеп,

Бұйрық жоқ ұрасың деп үндемекке.

 Таяққа етi үйренген қойшы жайлап,

Көк есек қозғала ма түрткенге айдап.

Есептен алдағандай болғандар көп,

Жасықты, асыл ма деп, бiлмей қайрап.

 

 

IV  Оратор «Үш тілді білу-елге үлгі болу»

 Тақырыбында жоба қорғау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

video

 

 

 

Слайд 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы(3 мин)

 Make conclusion with teachers word

 

 

 

 

 

Қорытынды

(2 мин)

Қорытынды.

Жүргізуші:  Ахмет өмірі мен шығармашылығы келер ұрпаққа мәңгілік өнеге болып қала бермек. Ахмет рухына тағзым ете отырып, бүгінгі тәрбие сағатын осымен  аяқтайық.

 

 

 

         

 

 

 

 

 

 

 

Жаңартылған күні: 13.09.2022 16:06
Құрылған күні: 13.09.2022 16:10

Біз әлеуметтік желіде

Ата-аналар үшін...

Ұйымдар тізімі
Текст