Мақсаты:
1.сауатты жазу дағдыларын қалыптастыруды жалғастыру;
2.орфографиялық және пунктуациялық білімнің ойлау қабілетін дамыту;
3.оқуға саналы көзқарасты,Тәуелсіздік пен жауапкершілікті тәрбиелеу.
16-18. 02 біздің мектепте 9-шы сыныптар арасында орыс тілінен бақылау бөлімі(диктант) өткізілді.Бақылау бөлімдерін жүргізу барысында осы сынып оқушыларының құрамы бойынша негізінен "4"үлгеретіні анықталды.
Оқушылар дауыссыз дауысты дыбыстардың емлесінде,зат есімдердің,етістіктердің, сөз түбіріндегі дауыссыз дауысты дыбыстардың емлесінде қиындық көрді
Орыс тіліндегі бақылау жұмыстарын талдау жіберілген қателерді табуға және түзетуге, олардың пайда болу себептерін түсіндіруге, мысалдарға түсініктеме беру және таңдау арқылы өз білімдерін түзетуге;себеп-салдарлық байланыстарды орната білу, түпкілікті нәтижелердің динамикасын бақылау.
Сынып |
оқушы саны |
орындалған жұмыс |
« 5» |
« 4» |
« 3» |
« 2» |
% үлгерім |
% сапа. |
оқытушының аты-жөні |
9 «А» |
29 |
23 |
7 |
10 |
3 |
3 |
86,9 |
74 |
Манабаева Г.А. Тлеуберді С.С. |
9 «Ә» |
29 |
26 |
7 |
8 |
11 |
- |
100 |
57,6 |
Манабаева Г.А. Джолдаспаева Ж.М. |
9 «Б» |
28 |
26 |
7 |
7 |
9 |
3 |
88,4 |
53 |
Манабаева Г.А. Кайрбекова С.А. |
9 «В» |
28 |
25 |
3 |
9 |
11 |
2 |
82,1 |
48 |
Джолдаспаева Ж.М. Мукажанова Б.С. |
9 «Г» |
29 |
26 |
7 |
6 |
12 |
1 |
96,1 |
59 |
Джолдаспаева Ж.М. Мукажанова Б.С. |
9 «Д» |
29 |
28 |
10 |
11 |
7 |
- |
100 |
75 |
Джолдаспаева Ж.М. Мукажанова Б.С. |
Ұсыныс:
Орыс тілінің мұғалімдері дауысты дыбыстарды дұрыс жазу дағдыларын өңдеуге,зерттелген материалды жүйелі түрде қайталауға, оны орфографиялық минуттарға, сөздік диктанттарға қосуға назар аударсын.
Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің ӘБ жетекшісі: Тілеуберді С. С.