"Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі Талапкер ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Талапкер отдела образования по  Целиноградскому району управления образования Акмолинской области"

Көркем еңбек, ашық сабақ "Жіптерден ойыншық жасау әдісі" пән мұғалімі: Жакупова Коркем Макашовна, 6А сынып

 

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

Дизайн және  технология

Мектеп: Талапкер ауылы жапы орта білім беретін мектебі

Күні: 11.02.2022

 Мұғалімнің аты-жөні: Жакупова Коркем Макашовна

Сынып: 6 А

Қатысқандар саны:  

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

 

Жіптерден ойыншық жасау әдісі

Сабақтың мақсаты

 

Тоқыма материалдарын өңдеу мен сәндеудің тиімді әдістерін қолданып , бұйым дайындайды

 

Бағалау критериі

 

  •  

Акт қолдану дағдылары

Интерактивті тақта

       

 

 

Сабақ барысы

 

 

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин

 

Ұйымдастыру:

Қызығушылықты ояту.

Тақтада шаблондар ілулі тұрады.Әр түрлі ойыншық түрлерінің шаблондары арқылы  сабақ тақырыбы ашылады.

Сабақ бастамас бұрын оқушылардан қауіпсіздік ережелерін сұрап еске түсіреді.

Оқу мақсатымен таныстырылады.

 

 

Слайд, түрлітүсті жіптер, қайшы,

 

 

Сабақтың ортасы

 

17  мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 мин

Тоқыма жіптердің көмегімен шағын ойыншықтар жасау

1 тапсырма: «Құс» ойыншығын жасау.    

«Құс» ойыншығын жасау кезеңдері:

1-кезең: Құрал-жабдықтарды дайындау. 3 түрлі тоқыма жіптер, қайшы, қатты картон қағазы, ыстық желім, 2 моншақ.

2-кезең: 2 түсті тоқыма жіпті 12 см қатты картон қағазына 50 орам жасап, ортасынан қию.

1 түсті тоқыма жіпті 9 см қатты картон қағазына 50 орам жасап, ортасынан қию.

3-кезең: 2 түсті жіпті  бір-біріне айқастыра қосып, байлау. 3-ші түсті тоқыма жіпті 2 түсті тоқыма жіптін ортасынан айқастыра қосып, жіппен байлау.

4-кезең: Артық жіптерді тегістеп қию, моншақтан көздерін ыстық желіммен желімдеу, тұмсығын тоқыма жіпті түю арқылы жасап, желімдеу.

Бағалау критерийі

 Дескриптор

материалды  таңдау, дизайын құру, технологиясын орындау, белгілі бір бұйымды дайындау

1. Құрал-жабдықтарды дайындайды.

 2. Талаптарға сәйкес бұйымды кезеңмен орындайды

 

 

 

 

 

 

 

 

2 тапсырма: «Күшік» ойыншығын жасау   

«Күшік» ойыншығын жасау кезеңдері:

1-кезең: Құрал-жабдықтарды дайындау. 1түсті тоқыма жіп, қайшы, капсула, ыстық желім, 2 моншақ.

2-кезең: Тоқыма жіпті ыстық желімді қолдана капсулаға бекітіп, орау.

3-кезең: Күшіктің дене бөлшектерін тоқыма жіппен жасап, бекіту.

4-кезең: Артық жіптерді тегістеп қию, моншақтан көздерін ыстық желіммен желімдеу.

 

 

 

 

 

 

 

 

Сілтемелер:  

 

 

https://www.youtube.

com/watch?v=yOFU_7KO62s

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/

watch?v=CkHURDEt0mI

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

5 минут

 

Бағалау критерийі

 Дескриптор

материалды  таңдау, дизайын құру, технологиясын орындау, белгілі бір бұйымды дайындау

1. Құрал-жабдықтарды дайындайды.

 2. Талаптарға сәйкес бұйымды кезеңмен орындайды

 

Рефлексия: «Бес саусақ» әдісі

https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=e843fd5c0d942096eee87077539ac6c6-l&n=13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Саралау – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Пәнаралық байланыстар. Денсаулық және қауіпсіздік  техникасын сақтау. Ақпараттық – коммуникациялық технологияларды қолдану

Барлық оқушылар  қаныққан және қанықпаған түстерді ажыратады.

Оқушылардың көпшілігі қаныққан және қанықпаған түстердің үйлесімділігін табады.

Кейбір оқушылар  қаныққан және қанықпаған түстерді ажыратып, түс үйлесімділігін тауып,  өз шеберліктерін қосымша көрсете алады. Оқушылардың жүйелі ойлау дағдысы қалыптасады.

Осы тапсырма арқылы сын тұрғысынан ойлау, проблемаларды шешу, топпен жеке жұмыс істей білу  қабілеттерін дамып,өз идеяларымен тұжырымдау дағдылары қалыптасады.  

 

Рефлексия:

«Бес саусақ » әдісі бойынша оқушылар өзін – өзі бағалайды.

Жеке жұмысты орындай отырып, топтық бағалау жүзеге асады.

Жұптық жұмыста оқушылар бірін – бірі бағалайды.

 

 

Өмір қауіпсіздігін қамтамасыз ету, заманауи технологияларды сауатты пайдалану, қажетті құрал саймандарды тиімді қолдану, зақымданудан байқас болу.

 

Сабақ бойынша рефлекция

 

Қорытынды бағалау

 

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

 

2.

 

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

 

2.

 

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

 

 

 

 

 
Жаңартылған күні: 15.02.2022 10:24
Құрылған күні: 15.02.2022 10:24

Біз әлеуметтік желіде

Ата-аналар үшін...

Ұйымдар тізімі
Текст