"Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі Талапкер ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Талапкер отдела образования по  Целиноградскому району управления образования Акмолинской области"

Тақырыбы: Инклюзивті білім беру. Жетибаева С.Б.

Тақырыбы: Инклюзивті білім беру

1.  Инклюзивті білім берудің мақсаты:

Мүмкіндігі шектеулі балаларды психологтық-дірігерлік-педагогикалық қолдауды іске асыру және инклюзивті білім беруді орындау арқылы тең құқылы тұлға болуға мүмкіндік жасау.

*Міндетті: Әлеуметтік бейімделу, тәрбиелеу, білім беру үрдісіне барлық қатысушылармен ерекше сұранысқа ие балаларды жағымды, өзара қарым-қатынасты қалыптастыру.

Инклююзивті білім беру

  Бүгінгі таңда инклюзивті білім беруді қолдау бағытында жалпы білім беретін мектептерде белгілі себептермен ақыл -ой дамуында ауытқуы бар немесе психикалық дамуы тежелген оқушылар білім алуда. Әроқуышыныңбілімалудаөзерекшеліктері бар. Мәселенәроқушыныңэмоционалдықжәнепсихикалықтанымпроцестерініңдамуыдеңгейіәртүрлі. Қазіргітаңдаәроқушығажекетұлғаретіндеқарап, саналытәрбиесапалыбілім беру өмірталабыболыптабылады. Бүгіндееліміздіңбарлықаймағындамүмкіндігішектеулібалаларғабілімберудіқолдаунегізіндежалпыбілімберетінмекттептердетүзете-дамытаоқытусыныптарыашылыпжатыр. Бұлсыныптыңмақсаты: әрсыныптағыерекше қажкт ететін оқушылардыбірсыныпқатоптастырып, әроқушығажекелепсыныбы мен оқубағдарламасынасайбілім беру. Бұлсыныпашылғаныменөзалдынаүлкенқиыншылықтары бар.

Себебі: бұл сыныпқа  әртүрлі сыныптан жиналған оқушылар оқиды. Екіншіденолардыңжасерекшелігіәртүрліболғандықтанәрсыныпқаөзініңсыныбынасәйкесбілімберілукерек. Ерекшебалалардыңата-аналарыкөмекші не арнайымектептерге, арнайыинтернаттарғанемесебалабақшағабаласынбергісікелмесежалпыбалалалароқитынмектептерге ПМПК-ныңұсынысбойыншажеңілдетілгенбағдарламабойыншаоқытуғатолыққұқылы.

Инклюзивті білім беру балалардың жынысына, жас ерекшеліктеріне,  географиялық тұратын жеріне,қимыл-қозғалыстық және ақыл есінің жағдайына,  әлеуметтік-экономикалық жағдайына  қарамастан , сапалы білім алу және өздерінің потенциалдық дамыту   мүмкіндігіне ие болу.

   Бәріне бірдей мүмкіндік.

Инклюзивті білім берудің негізгі артықшылықтары

1.  Өз-өзіңе сенімді болу

2.  Құрдастарымен қарым-қатынаста болу

3.  Мүгедек емес балалардың қайырымдылық және түсінушілік қасиеттерін тәрбиелеу

4.Қоғам өміріне беймдеу және кіріктіру

5. Толыққанды білім алу

6. Қоғамның мүгедектік мәселелерін түсінуі

6.Инклюзивті оқытудың негізгі  принциптері

1 .Адам құндылығы оның мүмкіндігіне қарай қабілеттілігімен, жеткен жетістіктерімен анықталады.

2. Әрбір адам сезуге және ойлауға қабілетті.

3. Әрбір адам қарым-қатынасқа құқылы.

4. Барлық адам бір-біріне қажет.

5. Білім шынайы қарым-қатынас шеңберінде жүзеге асады.

6. Барлық адамдар құрбы-құрдастарының қолдауы мен достығын қажет етеді.

7.Әрбір оқушы үшін жетістік мүмкіндігіне қарай орындай алатын әрекетін жүзеге асыру.

8. Жан- жақтылық адам өмірінің даму аясын кеңейтеді.

Қорытынды

Инклюзивті білім беру өмір қажеттілігі

«Егер балаға қуаныш пен бакыт бере білсек,

Ол бала сондай бола алады.

В.Сухомлинский

 

 

 

Жаңартылған күні: 24.02.2021 11:36
Құрылған күні: 24.02.2021 11:45

Біз әлеуметтік желіде

Ата-аналар үшін...

Ұйымдар тізімі
Текст